Wtorek, 31 maja 2011
20-lecie Wydawnictwa Juka-91
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru301
 W piątek 27 maja oficyna działająca w ramach Grupy Edukacyjnej S.A. zaprosiła swoich pracowników, współpracowników, doradców metodycznych i media na uroczyste obchody 20. rocznicy funkcjonowania w sektorze edukacyjnym polskiego rynku książki. W ten sposób w spotkaniu zorganizowanym w Sali Angielskiej siedziby Business Centre Club w Warszawie uczestniczyło blisko sto osób. – Dziś, mimo tego znakomitego jubileuszu, nie będzie prezentacji rysu historycznego naszej firmy – stwierdził witając zgromadzonych gości Artur Młyński, prezes zarządu wydawnictwa Juka-91, który pełni tę funkcję od lipca 2010 roku. Najważniejszym momentem …
Wyświetlono 25% materiału - 84 słów. Całość materiału zawiera 339 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się