Poniedziałek, 4 sierpnia 2014
Badanie Narodowego Centrum Kultury
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru387
Narodowe Centrum Kultury należy do grupy instytucji zależnych od MKiDN, które realizują poszczególne moduły w obrębie Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa na lata 2014-2020. W obszarze działań NCK znalazły się księgarnie indywidualne. „Współczesny rynek książki jest niezwykle dynamiczny i bardzo silnie konkurencyjny. Jest to rynek, w którym zanikają bariery kulturowe, narodowe, organizacyjne i technologiczne. Przede wszystkim jednak współczesny rynek stawia przed firmami biorącymi w nim udział coraz to nowe i coraz trudniejsze wyzwania. Kryzys, coraz silniejsza konkurencja czy wreszcie zmiany społeczne, socjologiczne i technologiczne powodują, że coraz trudniej jest i będzie budować ekonomicznie opłacalny biznes na tak trudnym rynku księgarskim” – czytamy na stronie internetowej NCK. Aby jak najdokładniej określić indywidualne potrzeby szkoleniowe księgarzy NCK postanowiło przeprowadzić skierowane do tej grupy badanie ankietowe. „Realizując ten Program, chcielibyśmy pomóc państwu zwiększyć uczestnictwo w obiegu kultury, zapewnić możliwość wymiany doświadczeń, zwiększenia kompetencji z zakresu współpracy i partnerstwa w społeczności lokalnej, nowych technologii oraz pozyskiwania środków na działalność kulturalną. Jednym ze strategicznych celów tego programu jest pomoc w uzyskaniu przez państwa nowej wiedzy, umiejętności i kompetencji zawodowych. Program ma także służyć podniesieniu prestiżu księgarń i zmianie postrzegania ich funkcji w centra kultury i miejsca spotkań” – przekonuje Kazimierz …
Wyświetlono 25% materiału - 194 słów. Całość materiału zawiera 778 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się