Wtorek, 2 stycznia 2007
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru185


12 grudnia w sali wykładowej DW Bellona w Warszawie odbyło się szkolenie „Jak budować relacje z klientem – skuteczny PR w działalności wydawniczej?”, którego organizatorem była Biblioteka Analiz. Rolę wykładowcy przyjął Robert Wierzbicki, kierujący działem PR wydawnictwa Wiedza i Praktyka.

Uczestnicy poznali zagadnienia związane z prawidłowym funkcjonowaniem zarówno PR zewnętrznego jak i wewnątrz firmy, sposobami reakcji w kryzysie czy zasadami efektywnego media relations. Szczególnie pozytywnie odebrana została analiza, oczywiście pod kontem skuteczności działań PR-owych, witryn internetowych firm, których przedstawiciele wzięli udział w szkoleniu.

Tym razem było z nami dwadzieścia osób z takich firm jak: Raabe, Sonia Draga, Helion, Egmont, WAM, Muchomor, Platon, Stentor, Instytut Praktycznej Edukacji, National Geographic.

Wszystkich zapraszamy na następne szkolenia Biblioteki Analiz. Szczegółowe informacje na temat planowanych spotkań znajdziecie Państwo już wkrótce na łamach naszego pisma oraz na stronie internetowej www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia.

Autor: PAWEŁ WASZCZYK