Poniedziałek, 11 sierpnia 2008
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru226
W wybranych księgarniach na terenie całego kraju umieszczone zostały ekrany telewizyjne, na których prezentowana jest oferta wydawnictwa oraz filmy reklamowe promujące Radosną Loterię Pascala – w ten sposób oficyna wzmacnia ekspozycję oferty w punktach sprzedaży detalicznej. Pilotaż projektu oparty na wykorzystaniu ekranów telewizyjnych rozpoczął się w czerwcu. Prezentacja oferty oraz reklamy zachęcające do udziału w loterii …
Wyświetlono 25% materiału - 56 słów. Całość materiału zawiera 226 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki