Poniedziałek, 11 sierpnia 2008
W wybranych księgarniach na terenie całego kraju umieszczone zostały ekrany telewizyjne, na których prezentowana jest oferta wydawnictwa oraz filmy reklamowe promujące Radosną Loterię Pascala – w ten sposób oficyna wzmacnia ekspozycję oferty w punktach sprzedaży detalicznej. Pilotaż projektu oparty na wykorzystaniu ekranów telewizyjnych rozpoczął się w czerwcu. Prezentacja oferty oraz reklamy zachęcające do udziału w loterii …
Wyświetlono 25% materiału - 56 słów. Całość materiału zawiera 226 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.











