Wtorek, 10 września 2024
ANDRZEJ MISZK: Z LIDERA SPRZEDAŻY STANIEMY SIĘ NIEOMAL MONOPOLISTĄ PODAŻY
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 625 (17/2024)
Blisko 240 tys. używanych książek i czasopism oferowanych przez firmę Antykwariat i Księgarnia Tezeusz trafiło do sprzedaży na Empik.com w ramach usługi Empikplace. Już wkrótce zamówione książki będzie można odbierać w salonach Empiku w całej Polsce. Docelowo do sprzedaży na platformę ma trafić 1 mln egz. książek. „Specjalna umowa Tezeusza z Empikiem była negocjowana od marca br. przez 4 miesiące” – zdradził w bardzo szczerym wpisie na Facebooku Andrzej Miszk, prezes spółki Antykwariat i Księgarnia Tezeusz. Jak wskazuje, „Tylko Tezeusz mógł otworzyć wrota Empikowi do całego rynku książki używanej w Polsce (200-300 mln zł), by zacząć wyszarpywać Allegro duży kawał rynku książkowego i realnie konkurować z gigantem polskiego rynku e-commerce w tym obszarze, poratować PR-owo gasnący brand książkowy Empiku, przyciągnąć kolejne setki tysięcy klientów na inne produkty oraz dać swoim klientom wreszcie duży i ambitny repertuar książek, który 5-krotnie przekracza dotychczasową ofertę tytułową tego marketplace`u. Wiedząc to, mogłem negocjować, co chciałem i jak długo chciałem”. Andrzej Misz snuje odważne plany rozwoju firmy: „Dzięki umowie Tezeusz wchodzi na rynek 7 mln klientów (jak wynika ze sprawozdania Empiku ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje właśnie w tej firmie zakupów o wartości ponad 3 mld zł – przyp. ET). A rynek ten jest dość hermetyczny: klienci Empiku zwykle nie kupują książek w Tezeusz. pl i Allegro. To dla nas jakby zupełnie nowy rynek. Dostajemy wsparcie mocnego brandu ostro teraz promującego swój marketplace i zmuszonego walczyć z Allegro o sprzedawców, oferując im, zwłaszcza liderom branż jak Tezeusz, uprzywilejowane warunki”. Dzięki tej współpracy Tezeusz „rozszerzy 10, może 20-krotnie czytelnicze, intelektualne i kulturowe możliwości książkowe polskiej klasy średniej, która lubi kupować w Empiku”. Andrzej Miszk przewiduje, że już w pierwszym miesiącu sprzeda 30-40 tys. książek …
Wyświetlono 25% materiału - 279 słów. Całość materiału zawiera 1119 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się