Poniedziałek, 17 lutego 2020
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 516 (3/2020)
W ostatnim tygodniu w zagranicznych mediach branżowych pojawiło się kilka ciekawych artykułów poświęconych księgarniom i rozwiązaniom, jakie stosują, aby przyciągnąć klientów. „Naszym celem jest stać się miejscem spotkań, miejscem, w którym zawsze dzieje się coś ekscytującego”, podkreśla w wypowiedzi dla „Handelsblatt” Nina Hugendubel, która razem z bratem Maximilianem prowadzi w Niemczech sieć liczącą ponad 150 księgarń. Zdaniem rodzeństwa coraz mniej klientów trafia do centrów miast. Dlatego starają się, aby księgarnie były bardziej atrakcyjne. Uruchomiono kawiarnię „Café des Lesens”, pokazową kuchnię, w której prowadzone są degustacje, rozszerzono ofertę gastronomiczną. Prowadzone są również zajęcia jogi. W jednej z księgarń działa „Escape Room”, w którym łamigłówki oparte są na fabule powieści kryminalnej „1794” szwedzkiego pisarza Niklasa Natt och Daga. Od wiosny Hugendubel powiększy się o 90 punktów – dzięki współpracy z siecią Kaufhof. Hugendubel zajmuje się dostawą i wyborem książek, domy towarowe zapewniają obsługę. Hugendubel wyposaży również działy zabawek w książki dla dzieci. „Dzięki Kaufhof będziemy w przyszłości reprezentowani w całym kraju”, podkreśla Nina Hugendubel. Problemem może być ograniczona powierzchnia, do dyspozycji na prezentację oferty jest tylko od 30 do 50 mkw. Tymczasem we własnych oddziałach Hugendubel może zaprezentować średnio 15 tys. tytułów. „Stawiamy na pełen zakres. Jeśli książek będzie za mało, klient odmówi nam kompetencji” – wyjaśnia Maximilian Hugendubel, chociaż, jak …
Wyświetlono 25% materiału - 192 słów. Całość materiału zawiera 768 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się