środa, 9 lipca 2014
Opinia czytelników
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru385
Jeszcze raz wracamy do wyników badania etnograficznego, przeprowadzonego w ramach projektu badawczego Polskiej Izby Książki „Kierunki i formy transformacji czytelnictwa w Polsce”. W jego trakcie analizowano m.in. „opinie respondentów na temat aktorów rynku książki”, co prowadziło do zgłębiania opinii badanych na temat darmowego udostępniania książek w internecie. Okazuje się, że 38,8 proc. respondentów uważa, iż obecnie polskojęzyczne książki są za darmo udostępniane w internecie. Tymczasem ponad 55 proc. respondentów nie była w stanie stwierdzić jednoznacznie czy takie zdarzenia mają miejsce. Kolejne pytanie dotyczyło praktyki korzystania z polskojęzycznych książek dostępnych za darmo. Ponad 58 proc. badanych stwierdziło, że nie robiło tego nigdy, a nieco ponad 29 proc. przyznało się …
Wyświetlono 25% materiału - 108 słów. Całość materiału zawiera 434 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się