Poniedziałek, 29 stycznia 2007
Langenscheidt przejął słowniki Wilgi
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru187
24 stycznia, w obecności dziennikarzy, w kancelarii adwokackiej SPK w Warszawie, doszło do podpisania umowy kupna-sprzedaży oferty słownikowej wydawnictwa Wilga, którą przejął Langenscheidt Polska. W najlepszych dla Wilgi latach słowniki dawały ok. 9 mln zł przychodu, czyli niemal tyle, ile spółka zrealizowała przez cały 2006 rok. – Cieszę się, że oddajemy nasze słowniki w dobre ręce – mówi Jan Wojniłko, prezes Wilgi. W 2006 roku sprzedaliśmy 50 proc. udziałów naszej spółki Muzie i przyjęliśmy nową strategię rozwoju. Doszliśmy wraz z nowym partnerem do wniosku, że będziemy rozwijać segment książek dla dzieci, poszerzając go znacząco jeszcze w tym roku, m.in. o książki dla starszych dzieci. Uzyskane ze słowników pieniądze zainwestujemy właśnie w nową ofertę. – Kupiliśmy dobrą, znaną na rynku markę, a jednocześnie poszerzyliśmy naszą ofertę o nową linię produktów – słowniki języka polskiego – podsumowała transakcję Grażyna Szarszewska, dyrektor generalna Langenscheidt Polska. Umowę podpisali – w imieniu sprzedającego – Jan Wojniłko i Włodzimierz Czarzasty (członek zarządu Wilgi), w imieniu kupującego – Matti Schüsseler, prezes Langenscheidt Polska. – Na ten rok planujemy duży wzrost przychodów, zarówno dzięki ofercie przejętej od Wilgi, jak i rozwojowi własnych produktów. Inwestycja w słowniki Wilgi to kolejny krok w rozwoju Langenscheidta …
Wyświetlono 25% materiału - 195 słów. Całość materiału zawiera 781 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się