Czwartek, 27 sierpnia 2020
„SZEROKI PAKIET MOŻLIWOŚCI” DLA WYDAWCÓW
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 529 (16/2020)
Platforma Virtualo, należąca do Grupy Empik, zakończyła pierwsze półrocze 2020 roku z  rekordowym – ponad 60  proc. wzrostem w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 roku. Obecnie firma współpracuje z  ponad 800 podmiotami rynku wydawniczego (m.in. Grupa Wydawnicza Foksal, Prószyński Media, Dom Wydawniczy Rebis, Czwarta Strona, Wydawnictwo Marginesy, Muza, Fabryka Słów, C.H.Beck), a z drugiej strony dostarcza treści do ponad 30 księgarni internetowych (m.in. Empik.com, Legimi, Gandalf.com.pl, Ebook.pl). Virtualo zachęca wydawców książek, e-booków, audiobooków, prasy oraz podcastów do bezpośredniej współpracy. „Platforma zapewnia dotarcie i promocję tytułów w wielu kanałach sprzedaży książek cyfrowych jednocześnie – na Empik. com, Virtualo.pl i w aplikacji mobilnej Empik Go” – poinformowano w komunikacie. „W szerokim pakiecie możliwości ma również usługi dla wydawców takie jak: digitalizacja książek, nagrywanie audiobooków czy usługa druku na życzenie (Print on Demand), która pozwala wydawcom na sprzedaż tytułów w formie fizycznej bez potrzeby inwestycji w drukowanie dużych nakładów. Pojedyncze egzemplarze są drukowane dopiero po zamówieniu klienta. Sprzedaż, marketing, druk, pakowanie i wysyłka książki do klienta pozostaje po stronie Virtualo” – czytamy w informacji. W najbliższej przyszłości firma zapowiada wdrożenie kolejnych udogodnień i innowacyjnych rozwiązań dla partnerów. W ofercie mają znaleźć się m.in. bezpłatne szkolenia dla wydawców z zakresu sprzedaży treści cyfrowych. „Virtualo prowadzi strategię rozwoju opartą o inwestycje technologiczne, zaawansowaną analitykę danych oraz najpopularniejsze wśród klientów modele biznesowe” – poinformowano. Kontakt dla wydawców: anna.dzieniszewska@virtualo.pl oraz biuro@virtualo.pl Przypomnijmy, że od 1 sierpnia na platformach Virtualo.pl oraz Empik.com nie jest dostępna oferta Platformy Dystrybucyjnej Wydawnictw. „W związku z brakiem porozumienia co do dalszej wizji współpracy” – jak poinformował Adam Nowicki, prezes …
Wyświetlono 25% materiału - 237 słów. Całość materiału zawiera 949 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się