Piątek, 22 lipca 2016
Rozmowa z Adamem Zyskiem, organizatorem 'lata z książką'
Czasopismo"Magazyn Literacki Książki"
Tekst pochodzi z numeru6/2016
- Jak był cel Wydawnictwa Zysk i S-ka, gdy po raz pierwszy podejmowaliście się państwo organizacji "Lato z książką"? - Pierwsza edycja była próbą zaktywizowania wczasowiczów wypoczywających w Łebie. Podczas pierwszej edycji impreza była organizowana tylko w Łebie i tylko przez dwa dni. Z czasem zaczęła się powiększać i od poprzedniego roku imprezę organizuje agencja marketingowa ZyskMedia, która została przeze mnie stworzona w celu rozwijania między innymi takich projektów. - Jak zareagowali autorzy, a jak publiczność? - Z punktu widzenia organizatora zawsze ciężko jest to oceniać. Mogę powiedzieć, że w zdecydowanej większości pozytywnie, czego dowodem jest to, że w …
Wyświetlono 25% materiału - 99 słów. Całość materiału zawiera 398 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się