Wtorek, 22 maja 2007
„Public Relations na rynku książki”
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru195
Na zakończone właśnie Międzynarodowe Targi Książki ukazał się od dawna zapowiadany praktyczny poradnik dla początkujących „Public Relations na rynku książki” Kuby Frołowa. Przeważającą część publikacji stanowią poszczególne odcinki kursu, jaki przez rok ukazywał się na łamach Biblioteki Analiz. W poszczególnych rozdziałach poruszono takie zagadnienia jak „PR wewnątrz firmy czy zlecane na zewnątrz”, „Jak w firmie zorganizować komórkę PR”, „Jak często informować media, o …
Wyświetlono 25% materiału - 63 słów. Całość materiału zawiera 252 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki