Poniedziałek, 6 lutego 2012
Ambitny projekt wydawniczy Pawła Szweda
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru320
Nowa powieść Janusza L. Wiśniewskiego zatytułowana „Na fejsie z moim synem” jest pierwszą książką nowego wydawnictwa. Jego nazwa brzmi Wielka Litera, lecz wbrew tej nazwie nie ma się specjalizować w wydawaniu książek dla osób słabowidzących. Jego siedziba mieści się na warszawskim Wilanowie, dość daleko od centrum, ale w prestiżowym miejscu, przy trakcie do wilanowskiego pałacu. I do tego z parkowaniem nie ma takich problemów jak w Śródmieściu. Właścicieli wydawnictwa jest dwóch. Jednym jest Tomasz Dąbrowski, który dotąd nie działał szerzej w branży książkowej. Jest natomiast znanym producentem telewizyjnym, który w swoim dorobku ma show Kuby Wojewódzkiego czy też programy „Mała czarna” i „Galileo”. Przed tym był wydawcą czasopism „Brum” i „Plastic”. – Na początku lat 90. Tomek miał też epizod książkowy i teraz postanowił stworzyć nowe wydawnictwo – mówi Paweł Szwed, redaktor naczelny nowej oficyny i drugi współwłaściciel. Paweł Szwed – dla odmiany – jest dobrze znany w środowisku wydawniczym, bo przez lata, do ubiegłego roku, był dyrektorem wydawniczym i redaktorem naczelnym Świata Książki – aż do chwili, w której Bertelsmann sprzedał firmę. Z Wielką Literą jest związany od 1 lutego. Pytany o honorarium dla pierwszego autora „z ręką na sercu” odpowiada: – Znamy się z Januszem od wielu lat i chyba mogę zaryzykować wyznanie, że się po prostu lubimy – wyjaśnia. – To nie jest tak, że Wielka Litera dała mu o jedną walizkę pieniędzy więcej, niż inni. Wiadomo, że akurat Janusz Wiśniewski na brak takich walizek nie narzeka. Ale też nie ukrywam jak bardzo się cieszę, że wydawnictwo …
Wyświetlono 25% materiału - 250 słów. Całość materiału zawiera 1001 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się