Poniedziałek, 1 grudnia 2008
Promocyjny pomysł miesiąca
To nietypowy odcinek naszego cyklu – tym razem jego bohaterem nie jest ani pojedynczy tytuł, ani seria, ani nawet bohater, jak to wcześniej bywało. To coś specjalnego. Na początku listopada do naszej redakcji nadesłanych zostało kilka identycznych przesyłek, a w nich… metalowe wizytowniki. Tam, gdzie wizytownik, powinna być także wizytówka – i rzeczywiście, leżała sobie wygodnie w pudełeczku. Na niej komunikat o następującej treści: „Serdecznie zapraszamy na internetową premierę serwisu Audioteka.pl”. O projekcie pisaliśmy już pod koniec lipca. Pierwszy na polskim rynku wirtualny sklep specjalizujący się w sprzedaży książek audio w trybie on-line wystartował jednak 6 listopada. Poprzedziła go opisywana właśnie akcja promocyjna skierowana do mediów. To jednak nie wszystko. Na wizytówce widniał nadany przez twórców Audioteka.pl osobisty adres e-mail dziennikarza oraz hasło umożliwiające zalogowanie się na własne konto. Tam zaś czekała kolejna niespodzianka – „Karnet dla mediów” umożliwiający ściągnięcie dwóch darmowych audiobooków z oferty ponad 200 tytułów polskich i zagranicznych. Karnet zachował ważność do 30 listopada. Oczywiście, nie wystarczy to, by przyciągnąć do serwisu tłumy klientów. Premiera wsparta została promocyjnym e-mailingiem. W serwisie Audioteka.pl pliki można wyszukiwać na dwa sposoby. …
Wyświetlono 25% materiału - 181 słów. Całość materiału zawiera 726 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.











