Wtorek, 15 listopada 2011
…i nie tylko
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru314
Oficjalnie projekt Woblink wystartował na początku grudnia 2010 roku, jednak już w listopadzie, podczas poprzednich Targów Książki w Krakowie aplikację zaprezentowano po raz pierwszy szerszej publiczności. Choć od tego czasu minął rok i polski rynek e-booków nadal rozwija się znacznie mniej dynamicznie, niż chcieliby jego użytkownicy, to budowany od samego początku we współpracy z wydawcami, a należący do działającego w ramach grupy kapitałowej Znaku, wydawnictwa Otwarte, podmiot przygotowuje kolejne nowoczesne rozwiązania dla wydawców i e-czytelników. – Rozpoczęliśmy od prezentacji aplikacji na iPada dostępnej na systemie operacyjnym firmy Apple, obecnie dostępnej też na urządzenia działające na Androidzie oraz w wersji desktop, czyli na komputerach osobistych i laptopach. Na tegorocznych targach zaprezentowaliśmy natomiast prototyp konceptu o nazwie Woblink Child, czyli systemu do publikacji e-książek dla dzieci – mówi Mateusz Tobiczyk, kierujący projektem Woblink. Pierwszym tytułem wydanym w tym systemie jest „Małpa w kąpieli”, przygotowana przez zespół Woblinka. System składa się z kilku komponentów. Pierwszy z nich to kreator, dzięki któremu wydawca może przygotować (zbudować) książeczkę na podstawie materiałów, które już w tym celu przygotował, na przykład na potrzeby wydania drukowanego. Drugim komponentem jest aplikacja wyposażona w kilka funkcji znacznie zwiększających przyjazność i dostępność książki dla dziecięcego e-czytelnika. Jedna z nich pozwala na pełną personalizację książki, dzięki możliwości zrobienia zdjęcia i umiejscowienia go na przykład zamiast twarzy wybranej postaci czytanej właśnie opowieści. I tak dziecko może czytać o małpce w kąpieli, ale rzeczona małpka może mieć twarz swojego czytelnika. …
Wyświetlono 25% materiału - 236 słów. Całość materiału zawiera 947 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się