Poniedziałek, 7 września 2009
Lepiej nie dawać argumentu do ręki
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru255
Biuro Polskiej Izby Książki rozesłało do członków tej organizacji pismo Piotra Marciszuka, prezesa PIK dotyczące ugody z Google. Jego treść publikujemy poniżej: Dotychczas informowaliśmy państwa o ugodzie z Google, nie zalecając żadnych konkretnych kroków, tym bardziej, że chodzi o decyzje biznesowe. Wiem jednak, że wielu wydawców ma problem, jak się zachować w związku ze zbliżającym się terminem 4 września, dlatego chciałbym nie tyle doradzić państwu, jak się zachować, ale powiedzieć, jak ja sam jako wydawca się zachowam w tej sytuacji. Otóż termin 4 września jest terminem dotyczącym jedynie zgłoszenia sprzeciwu wobec całej ugody lub wobec …
Wyświetlono 25% materiału - 95 słów. Całość materiału zawiera 383 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się