środa, 23 września 2009
Promocja w czasach kryzysu
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru256
„Kreatywnie znaczy taniej”, napisał w artykule w 253. numerze Biblioteki Analiz Robert Wierzbicki – znany m.in. z organizowanych przez naszą firmę szkoleń z public relations. „Wielu z nas stanęło lub niebawem stanie przed dylematem, jak działać w tych »zoptymalizowanych« czasach… Lekarstwem na coraz częstsze, stawiane przez klientów, zarządy i właścicieli pytanie »czy to musi tyle kosztować?« może być… kreatywność” – czytamy. Wychodząc niejako naprzeciw lansowanej przez Wierzbickiego teorii, w ostatnich tygodniach pojawiło się na rynku kilka ciekawych pomysłów promocyjnych. Zacznijmy od numeru 1 w nieformalnym rankingu Biblioteki Analiz. Zabawa „pierwyj sort” 25 sierpnia nakładem Świata Książki ukazała się nowa powieść Michała Witkowskiego „Margot”. Na kilka dni przed premierą na moim biurku wylądowała różowa damska (właściwie nie tylko damska…) torebka, a w niej nagrane na płycie materiały prasowe i trzy mandarynki (ich celowość wyjaśnia książka, do której przeczytania – a zwłaszcza wysłuchania – zachęcam). Materiały prasowe to może jednak za wiele powiedziane – CD zawiera bowiem player, który odtwarza reklamowy spot wideo (w którym oprócz potrącanego przez TIR Witkowskiego grają przebrane za uliczne prostytutki pracownice działu promocji Świata Książki), film relacjonujący kręcenie klipu (rozbudzające wyobraźnię częste ujęcia pseudo tirówek, z których jedna – nie wspomnę która… – na uwagę autora „Jesteście, dziewczyny, przerysowane” bez zbędnej zwłoki rzuca „Co, kurwa, przerysowane!”), wywiad wideo z Witkowskim i czytane przezeń …
Wyświetlono 25% materiału - 216 słów. Całość materiału zawiera 867 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się