Piątek, 18 grudnia 2015
100 tys. wzmianek za 367 mln zł
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru420
Z dużym zainteresowaniem czyta się raport Instytutu Monitorowania Mediów na temat medialnej obecności i rozpoznawalności wydawnictw literackich, którego parterem były Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. Monitoring prasy, rtv, portali internetowych i mediów społecznościowych z okresu 1 stycznia do 18 września 2015 objął grupę wybranych polskich wydawnictw literackich, do której należały następujące firmy: SIW Znak, Wydawnictwo Świat Książki, Wydawnictwo Literackie, Prószyński i S-ka, Zysk i S-ka, Czarne, Zwierciadło, Dom Wydawniczy Rebis, Wydawnictwo SQN, Wydawnictwo W.A.B., Wydawnictwo Egmont, Muza, Albatros, Galaktyka, Insignis, Grupa Publicat, Czarna Owca, Wydawnictwo Sonia Draga, Agora, Media Rodzina, Burda Książki, Wydawnictwo Jedność, Iskry, Zakamarki, MDPL / Audioteka.pl, Pascal, Bellona, Wydawnictwo WAM, Wydawnictwo Zielona Sowa, Nasza Księgarnia, Biały Kruk, Wydawnictwo Krytyki Politycznej, Wydawnictwo słowo/obraz terytoria, Wielka Litera, Oficyna Literacka Noir sur Blanc, Wydawnictwo Olesiejuk, Bukowy Las, Media Service Zawada, Dom Wydawniczy Rafael, Instytut Wydawniczy PAX, Wydawnictwo Czerwone i Czarne, Hachette Polska, Wydawnictwo Wiatr od Morza, Wydawnictwo Nowy Świat, Wydawnictwo EMG, Wydawnictwo FILO, Wydawnictwo Pi W okresie objętym analizą na temat zbadanej grupy polskich wydawnictw pojawiło się ponad 100 tys. publikacji we wszystkich typach mediów o wartości ponad 367 mln zł. "Dziennikarze, czy blogerzy zapowiadający nowość wydawniczą, a później recenzujący jej treść - zawsze pamiętają o przywołaniu nazwy wydawnictwa, dzięki któremu dana …
Wyświetlono 25% materiału - 190 słów. Całość materiału zawiera 761 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się