Piątek, 11 grudnia 2015
Przykład z Japonii
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru415
Jedna z czołowych japońskich sieci księgarskich Kinokuniya, w ramach której funkcjonuje 66 księgarń, rozpoczęła biznesową ofensywę przeciwko sklepom internetowym. Sieć postanowiła wykupić prawie cały nakład nowej książki Harukiego Murakamiego, zapowiadanego na wrzesień zbioru esejów "Powieściopisarz na wakacjach". W praktyce chodzi o zakup 90 tys. egz. pierwszego nakładu nowej książki pisarza (cały nakład wynosi 100 tys. egz.). Działanie sieci ma uniemożliwić sprzedawcom internetowym dużą sprzedaż książki (z informacji wydawcy wynika, że dla tego kanału dystrybucji pozostało zaledwie 5000 egz. premierowego wydania). "Rzeczywistość branży …
Wyświetlono 25% materiału - 77 słów. Całość materiału zawiera 308 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się