Zielone to butikowe wydawnictwo, które wydaje książki o zdrowym stylu życia. Kiedy zdecydowałaś się na jego założenie? Pierwsza wydana przeze mnie książka ukazała się w 2010 roku. Wydałam ją wówczas pod marką a-ajurveda.pl i była poświęcona medycynie naturalnej. Pierwsze publikacje to seria poświęcona właśnie różnym aspektom ajurwedy, czyli starohińskiemu systemowi medycznemu. Jednak nazwa i wydawnictwo pojawiły się później, w 2014 roku. A czym jest a-ajurveda.pl? To portal wiedzy, znajduje się tam mnóstwo artykułów na temat zdrowego stylu życia, profilaktyki prozdrowotnej, starohinduskiemu systemowi medycznemu na bazie starożytnych systemów medycznych. Czy funkcjonuje do dzisiaj? Tak. To olbrzymia baza artykułów na temat jogi, stosowania ziół, olejków eterycznych, dostosowania organizmu do zmian pór roku, gotowania, przygotowywania naturalnych kosmetyków… Można powiedzieć, że od lat mamy wielu stałych czytelników i subskrybentów newslettera. A w pewnym momencie do oferty dołączyły książki o jodze, aromaterapii, zielarstwie, świadomości ciała… Tak. I dlatego zmieniła się nazwa wydawnictwa. Bardzo poszerzył się nasz obszar zainteresowań. Dołączyła joga, ale również aromaterapia, zielarstwo. To wymusiło zmianę profilu i zmianę marki. W 2014 powołana została nowa marka – zielone wydawnictwo. Czy pierwsza wydana przez ciebie książka jest nadal dostępna? Oczywiście! To „Ajurwedyjski masaż leczniczy”. Choć to książka dość specjalistyczna, cały czas robimy dodruki. Ile egzemplarzy udało się dotychczas sprzedać? Kilka tysięcy. Nie wydajesz książek jednorazowych, te publikacje zdecydowanie są evergreenami… Książki, które wchodzą w obręb oferty wydawniczej są uniwersalne i właściwie taki był zamysł. To publikacje, które przez lata służą ludziom i będą służyć. Wprowadzając tytuły dotyczące ajurwedy na rynek polski, musieliśmy stworzyć polską terminologię. Konsultowaliśmy ich treści z ekspertami na Uniwersytecie Jagiellońskim np. jeśli chodzi o sanskryt. Stworzona przez nas terminologia funkcjonuje obecnie dla jogi i ajurwerdy. Każda osoba, która będzie chciała poszerzyć swoją wiedzę na ten temat, prędzej czy później trafi na nasze książki. Nie staramy się wydawać hitów, które sprzedadzą się raz i potem znikną, tylko tworzymy ofertę, która będzie funkcjonować na rynku przez lata i stopniowo ją poszerzamy. O jaką tematykę tym razem? Świadomość ciała. I nie dotyczy to tylko praktyki jogi, ale różnych form ruchu w wymiarze praktycznym. Nasze nowości to „Anatomia ruchu w praktyce”. Zarówno wprowadzenie do ćwiczeń, jak i materiały do ćwiczeń. Mamy dużą grupę czytelników wśród fizjoterapeutów, lekarzy, dietetyków. Dla przykładu „Anatomia hatha jogi” H. Davida Coultera to podręcznik wykorzystywany przez studentów na akademii wychowania fizycznego, pokazuje korelację nauki jogi ze współczesną medycyną. Bardzo często te obszary zaczynają się przenikać, co mnie bardzo cieszy. W mądry sposób korzysta się współcześnie ze starożytnej wiedzy. Wydałaś również książkę kucharską! Tak, nie jedną. „Ajurwedyjska książka kucharska. …