Poniedziałek, 7 kwietnia 2008
Promocyjny pomysł miesiąca
Dowcipna satyra, która zmusza do myślenia. To nie lada wyczyn dla każdego autora, tym bardziej debiutanta, „The Economist” Ta niezwykle oryginalna powieść łączy ze sobą satyrę z delikatnym humanizmem w opowieści o tym, co się stanie, kiedy idealizm spotyka politykę i biurokrację. Fantastyczny debiut, „Daily Mail” Zajmujący i udany debiut… Gorąco polecany dla każdego, kto szuka ciepłej komedii z zaskakującymi zwrotami akcji, „Sunday Telegraph” Doskonała… Błyskotliwy debiut Paula Tordaya używa fałszywych dowodów znanych ze świata polityki, aby opowiedzieć genialnie zakręconą historię, „The Observer” W styczniu na polskim rynku pojawił się międzynarodowy bestseller – „Połów łososia w Jemenie” Paula Tordaya (do tej pory sprzedano go aż do 22 krajów). Książka otrzymała m.in. prestiżową nagrodę The Bollinger Everyman Wodehouse Prize przyznawaną dla najlepszych powieści satyrycznych i humorystycznych w Wielkiej Brytanii. W odcinkach czytana była w państwowym radiu BBC4. Do tej pory na rynku brytyjskim osiągnęła nakład kilkuset tysięcy egzemplarzy. Czy specyficzna opowieść miała szanse na rynku wydawniczym w Polsce? Równie pozytywne recenzje, jak przytoczone na początku, spotykamy w rodzimej prasie popularnej. Wskazują więc one, że jak najbardziej! Jak zatem wyglądała promocja książki na naszym …
Wyświetlono 25% materiału - 182 słów. Całość materiału zawiera 729 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.













