Poniedziałek, 19 listopada 2007
Targi Academia zakończone
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru208
Jedno od początku było już jasne. Hall Auditorium Maximum Uniwersytetu Warszawskiego nie nadaje się na zabudowanie go targowymi stoiskami. Nierówna pod względem natężenia ruchu i dostępu powierzchnia (hall główny, poziom -1, do którego trzeba było zejść po schodach, oraz boczne korytarze) stanowiły labirynt nie tylko mało przyjazny dla gości, ale przede wszystkim spychający na boczny tor niektórych z wystawców. Rozwiązanie takie z pewnością trzeba było przetestować, wyłącznie jednak dla zapewnienia sobie czystego sumienia. Dziś już wiadomo, że druga edycja Academii odbędzie się w gmachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego na Powiślu. Na szczęście. W pierwszych Targach …
Wyświetlono 25% materiału - 94 słów. Całość materiału zawiera 377 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się