Wtorek, 8 października 2019
ŚCIEŻKI ZAKUPOWE POLAKÓW
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 507 (18/2019)
Firma IRCenter przeprowadziła badanie, w którym przeanalizowano ścieżki zakupowe online. Badacze chcieli dowiedzieć się, z jakich witryn korzystają polscy klienci, na jakich urządzeniach szukają i kupują produkt oraz w jakim czasie decydują się na jego zakup. Okazało się, że pierwszym wyborem wcale nie jest – jakby się nam wszystkim wydawało – wyszukiwarka Google. Zdecydowanie najczęściej szukanie produktów zaczyna się na… platformach zakupowych (29 proc. wskazań e-konsumentów), przy czym oznacza to głównie jedną platformę – Allegro (27 proc. wszystkich głosów). Na drugim miejscu znalazły się sklepy online (14 proc.), a dopiero na trzecim Google (13 proc.). Strony internetowe producenta wskazało 12 proc. …
Wyświetlono 25% materiału - 101 słów. Całość materiału zawiera 404 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się