Wtorek, 15 kwietnia 2025
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 639 (7/2025)
Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, działająca na rynku wydawniczym od 2012 roku, wkracza w kolejny etap rozwoju. Nowa strategia na lata 2025–2028 zakłada intensywny rozwój i wzmocnienie trzech kluczowych imprintów: Wydawnictwa Poznańskiego (literatura piękna i non-fiction), Czwartej Strony (literatura gatunkowa, w tym: seria Bezwstydna, Czwarta Strona Kryminału i seria Zygzaki) oraz We need YA (literatura młodzieżowa). Jak przekazano, dzięki nowej strukturze zarządzania i jasno określonym kierunkom rozwoju Grupa Wydawnictwa Poznańskiego koncentruje się na umacnianiu pozycji rynkowej oraz poszerzaniu oferty dla czytelników …
Wyświetlono 25% materiału - 79 słów. Całość materiału zawiera 319 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się