środa, 19 stycznia 2022
KLUCZOWE SPRAWY: DYSTRYBUCJA, KOMUNIKACJA Z CZYTELNIKAMI I NOWE TECHNOLOGIE
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 561 (1/2022)
10 stycznia prezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Karol Nawrocki powołał na stanowisko dyrektora Wydawnictwa IPN Karolinę Imianowską. Zastąpiła Izabelę Matuszewską, która obecnie jest zastępcą dyrektora Wydawnictwa IPN. Nowa dyrektor w rozmowie z Polską Agencją Prasową 13 stycznia poinformowała o najbliższych planach: PAP: Współtworzyła pani Muzeum II Wojny Światowej i odwiedziła setki muzeów i miejsc pamięci. Jak te doświadczenia mogą się przełożyć na zarządzanie Wydawnictwem Instytutu Pamięci Narodowej? Przez ostatnich pięć lat kierowałam działem marketingu i sprzedaży w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, odpowiadając za dystrybucję jego oferty. Wcześniej byłam zaangażowana w działania z zakresu „pre-openingu”, przygotowując instytucję do przyjęcia pierwszych gości, a było ich ponad pół miliona rocznie. To wymaga operatywności i sprawnego działania na wielu płaszczyznach. Zajmowałam się głównie dystrybucją oferty muzeum, bo sprzedaż jest zasadniczo formą dystrybucji, a była ona złożona, gdyż składała się zarówno z prowadzenia polityki sprzedaży, wstępów na wystawy, koncerty, spektakle, jak i organizacji wydarzeń komercyjnych w centrum konferencyjnym, a także prowadzenia sklepu muzealnego z publikacjami i materiałami promocyjnymi. To ostanie zadanie jest mostem łączącym dotychczasowe doświadczenia z przyszłymi zadaniami, jakie na mnie czekają przy zarządzaniu Wydawnictwem IPN. Finalnym produktem procesu wydawniczego są publikacje, które z powodzeniem wprowadzałam na rynek, opracowując strategie dystrybucji i promocji. Przez piętnaście lat byłam związana z szeroko pojmowaną branżą turystyczną, kulturalną i historyczną. Odwiedzenie setek muzeów, instytucji kultury czy miejsc pamięci w Polsce i na świecie pozwoliło mi na bezpośrednią obserwację zachowań, a także oczekiwań odbiorców wobec oferty. Wierzę, że te doświadczenia uda się przełożyć na plany związane …
Wyświetlono 25% materiału - 249 słów. Całość materiału zawiera 999 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się