Niedziela, 5 marca 2006
Duże zmiany w PWN
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 160
  – W 2006 roku zdecydowaliśmy się na gruntowne przebudowanie Pionu Sprzedaży i Promocji – istotne z punktu widzenia działania wydawnictwa i jego dalszych celów dystrybucyjnych – mówi Tadeusz Maciejewski, dyrektor tego działu w Wydawnictwie Naukowym PWN. Od 2 stycznia w firmie pracuje Dariusz Ciesielski (wcześniej dyrektor sprzedaży w należącym do Grupy PWN Azymucie) na stanowisku zastępcy dyrektora do spraw rynku księgarskiego. Postawione zostały przed nim (jak i przed całym pionem) dwa podstawowe zadania. Pierwsze to rozwój własnej sieci księgarń poprzez pozyskanie nowych lokalizacji. W tej chwili PWN dysponuje siedmioma księgarniami firmowymi, z czego sześć to własne placówki (Gdańsk, Łódź, Kraków, Poznań, Warszawa i Wrocław) i jedna ajencyjna (Katowice). W perspektywie dwóch lat firma zamierza tę sieć liczebnie podwoić. – Szukamy nowych, atrakcyjnych lokalizacji w miejscowościach o dużym potencjale akademickim i naukowym. Chcemy, aby były to księgarnie o profilu zbliżonym do naukowego (jak dotychczasowe) z możliwością sprzedaży także publikacji innych oficyn – mówi Maciejewski. Chodzi o to, by oferta każdej placówki była atrakcyjna dla klienta. W realizacji tego zadania Ciesielski współpracuje z kierownikiem działu dystrybucji i sprzedaży, Pawłem Jerzmanowskim, odpowiedzialnym za funkcjonowanie księgarń już istniejących. Z oczywistych względów kierownictwo oficyny nie chce mówić o konkretach. Drugie zadanie to program stworzenia sieci księgarń partnerskich o profilu naukowym (zgodnym z profilem działających księgarni) lub ogólnoasortymentowym. W podobny sposób działają takie wydawnictwa jak C.H. Beck czy Helion. – Nie …
Wyświetlono 25% materiału - 226 słów. Całość materiału zawiera 904 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się