Wtorek, 17 września 2019
Kolejne pole rywalizacji dyskontów
Od 16 września w ofercie Lidla pojawiła się specjalna ofertę na książki dla dzieci i młodzieży. W ofercie znajdą się książkowe klasyki z takimi bohaterami jak Mikołajek, Bolek i Lolek, Reksio, Elmer, ale też książka Marcina Wichy “Wielka księga Klary”. W propozycji znajdziemy także pozycje dla starszych dzieci – “Kreatywny pamiętnik BFF” czy “Slime Book […]
Poniedziałek, 26 sierpnia 2019
Polska jest nadal jednym z europejskich liderów pod względem liczby sklepów, jednak od lat liczba sklepów się zmniejsza. Jak informuje „Rzeczpospolita” z 12 sierpnia, pod koniec czerwca było 263,9 tys. sklepów, gdy w roku 2013 liczba ta wynosiła 311 tys. Jednak tendencja spadkowa wyhamowała i obecnie wynosi 0,7 proc. w pierwszym półroczu tego roku, gdy w 2016 roku było to niemal […]
Poniedziałek, 26 sierpnia 2019
26 sierpnia rusza akcja sieci Biedronka „Gang Słodziaków – Magiczny Portal”. Podobnie jak w przypadku ubiegłorocznej akcji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka, robiąc zakupy z kartą Moja Biedronka, będą otrzymywać naklejki, które potem będą mogli wymienić na maskotki oraz na książkę. Przypomnijmy, że w ramach ubiegłorocznej akcji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka pozyskali ponad 6 mln maskotek i ponad […]
środa, 3 lipca 2019
BADANIE FIRMY GFK
Polacy wybierają dyskonty. I nie ma znaczenia region kraju, północ, zachód czy centrum, oraz zamożność danego zakątku kraju – do tego rodzaju sklepów chodzimy najczęściej. W drugiej kolejności wybieramy małe tradycyjne placówki – wynika z najnowszego badania „Shopper od Bałtyku po Tatry” firmy GfK. Dla analityków popularność dyskontów nie jest zaskoczeniem. Zwłaszcza odkąd sieci postawiły na rozwój swoich […]
Wtorek, 16 kwietnia 2019
Popularność akcji "Gang Słodziaków"
Sieć Biedronka spodziewa się rekordowej popularności trzeciej części książki związanej z Gangiem Słodziaków. “Zadaniem Słodziaków było zachęcenie dorosłych do wspólnego czytania z dziećmi. Udało się! Podczas ostatniej akcji lojalnościowej dwie książki o Słodziakach trafiły do miliona klientów. Tym razem spodziewamy się również rekordowej popularności trzeciej części książki, bowiem na tydzień przed zakończeniem zbierania naklejek, kilkaset […]
Wtorek, 2 kwietnia 2019
Od 23 marca w sklepach sieci ALDI dostępne są także książki. Na początek siedem tytułów prosto z list bestsellerów: powieści Remigiusza Mroza i Katarzyny Michalak, biografia Zbigniewa Wodeckiego, felietony Kasi Nosowskiej, reportaż Artura Górskiego oraz opowieść „O psie, który wrócił do domu”. „Chcemy zaproponować naszym klientom dostęp do ciekawych tytułów najbardziej poczytnych autorów” – komentuje Agata Biernacka z biura prasowego […]
Piątek, 9 listopada 2018
Nowa książka od Lidla
„Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce” to już ósma książka Lidla. Została wydana w nakładzie 2 mln egz. Będzie można ją dostać za wydanie w sklepie 300 zł na zakupy. Książka powstała we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia. W pracach nad książką uczestniczyli również Karol Okrasa, Daria Ładocha, Kinga Paruzel oraz Paweł Małecki. Wkład w […]
Piątek, 9 listopada 2018
Ruszyła akcja lojalnościowa
12 listopada w sklepach Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan rusza akcja promocyjna, w której do zdobycia będą książki kucharskie „Gotuję z Lewiatanem”. Za każde zakupy dokonane w placówkach Lewiatan za kwotę minimum 30 złotych klient otrzymuje naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek na specjalnej karcie punktowej książkę „Gotuję z Lewiatanem” można odebrać za 2,99 zł. Akcja trwać […]
środa, 15 listopada 2017
Tradycyjne potrawy w nowoczesnej formie
13 listopada do oferty sieci Biedronka weszła publikacja zatytułowana „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej”. Można znaleźć w niej przepisy na dobrze znane potrawy w nowoczesnej i bardziej zbilansowanej wersji. Są też dania mniej oczywiste, ale nadal inspirowane rodzimymi smakami i aromatami. Książka jest dostępna wyłącznie w sieci Biedronka. Od 13 do 19 listopada klienci mogą […]
środa, 20 września 2017
Gazetka promocyjna wciąż dobrym narzędziem sprzedaży
Gazetki promocyjne sieci handlowych to wcale nie przeżytek. Dla konsumentów wciąż są najlepszym źródłem wiedzy o promocjach cenowych. W formie cyfrowej pomagają zaś detalistom sprzedawać nowe kategorie produktów. Na przykład książki – czytamy w serwisie Marketingprzykawie.pl. Blisko 40 proc. osób, które korzystają z promocji cenowych, ma wcześniej kontakt z gazetką sklepową – wynika z raportu […]