Wtorek, 8 października 2019
„Szkolne Przygody Gangu Słodziaków” to już druga edycja konkursu organizowanego przez sieć Biedronka, skierowanego do szkół podstawowych, którego głównym celem jest zachęcanie uczniów do codziennego czytania. Każda ze szkół, po zarejestrowaniu, otrzymuje od sieci Biedronka bezpłatne pakiety konkursowe. Nauczyciele znajdą w nich pomysły na urozmaicenie zajęć nauki czytania i scenariusze lekcji dla klas I, II […]
Czwartek, 3 października 2019
„Szkolne Przygody Gangu Słodziaków”
Biedronka po raz kolejny aktywnie włącza się w obchody ogólnopolskiego Dnia Głośnego Czytania. „Szkolne Przygody Gangu Słodziaków” to już druga edycja konkursu organizowanego przez sieć, skierowanego do szkół podstawowych, którego głównym celem jest zachęcanie uczniów do codziennego czytania. Tym razem ważnym przesłaniem akcji jest również edukacja ekologiczna najmłodszych. 15 zwycięskich placówek otrzyma od Biedronki po […]
Wtorek, 1 października 2019
Tym razem komiks o zdrowym odżywianiu
Lidl we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej wydaje kompendium wiedzy o żywieniu dzieci – „Supermocni kontra złodzieje zdrowia”. To już dziewiąta publikacja wydana pod marką dyskontu. Aby zdobyć jeden z egzemplarzy, wystarczy zebrać pięć naklejek. Każda naklejka będzie przyznawana klientowi za zakupy o wartości minimum 60 zł – w tym za zakup przynajmniej jednego […]
Poniedziałek, 23 września 2019
ZMIENIAJĄ SIĘ ZWYCZAJE KONSUMENCKIE
Biedronka, która należy do spółki Jeromino Martins Polska, uzyskała w ubiegłym roku blisko 11,9 mld euro przychodów i jest liderem polskiego i regionalnego rynku handlowego. Firma ma niemal 3 tys. sklepów i choć tempo ekspansji w ostatnich latach raczej spowolniło, to nadal zwiększa ona przychody w szybkim tempie. W tej grupie jest też sieć drogerii Hebe. W grupie Eurocash Polska jest sieć […]
Wtorek, 17 września 2019
Kolejne pole rywalizacji dyskontów
Od 16 września w ofercie Lidla pojawiła się specjalna ofertę na książki dla dzieci i młodzieży. W ofercie znajdą się książkowe klasyki z takimi bohaterami jak Mikołajek, Bolek i Lolek, Reksio, Elmer, ale też książka Marcina Wichy “Wielka księga Klary”. W propozycji znajdziemy także pozycje dla starszych dzieci – “Kreatywny pamiętnik BFF” czy “Slime Book […]
Poniedziałek, 26 sierpnia 2019
Polska jest nadal jednym z europejskich liderów pod względem liczby sklepów, jednak od lat liczba sklepów się zmniejsza. Jak informuje „Rzeczpospolita” z 12 sierpnia, pod koniec czerwca było 263,9 tys. sklepów, gdy w roku 2013 liczba ta wynosiła 311 tys. Jednak tendencja spadkowa wyhamowała i obecnie wynosi 0,7 proc. w pierwszym półroczu tego roku, gdy w 2016 roku było to niemal […]
Poniedziałek, 26 sierpnia 2019
26 sierpnia rusza akcja sieci Biedronka „Gang Słodziaków – Magiczny Portal”. Podobnie jak w przypadku ubiegłorocznej akcji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka, robiąc zakupy z kartą Moja Biedronka, będą otrzymywać naklejki, które potem będą mogli wymienić na maskotki oraz na książkę. Przypomnijmy, że w ramach ubiegłorocznej akcji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka pozyskali ponad 6 mln maskotek i ponad […]
środa, 3 lipca 2019
BADANIE FIRMY GFK
Polacy wybierają dyskonty. I nie ma znaczenia region kraju, północ, zachód czy centrum, oraz zamożność danego zakątku kraju – do tego rodzaju sklepów chodzimy najczęściej. W drugiej kolejności wybieramy małe tradycyjne placówki – wynika z najnowszego badania „Shopper od Bałtyku po Tatry” firmy GfK. Dla analityków popularność dyskontów nie jest zaskoczeniem. Zwłaszcza odkąd sieci postawiły na rozwój swoich […]
Wtorek, 16 kwietnia 2019
Popularność akcji "Gang Słodziaków"
Sieć Biedronka spodziewa się rekordowej popularności trzeciej części książki związanej z Gangiem Słodziaków. “Zadaniem Słodziaków było zachęcenie dorosłych do wspólnego czytania z dziećmi. Udało się! Podczas ostatniej akcji lojalnościowej dwie książki o Słodziakach trafiły do miliona klientów. Tym razem spodziewamy się również rekordowej popularności trzeciej części książki, bowiem na tydzień przed zakończeniem zbierania naklejek, kilkaset […]
Wtorek, 2 kwietnia 2019
Od 23 marca w sklepach sieci ALDI dostępne są także książki. Na początek siedem tytułów prosto z list bestsellerów: powieści Remigiusza Mroza i Katarzyny Michalak, biografia Zbigniewa Wodeckiego, felietony Kasi Nosowskiej, reportaż Artura Górskiego oraz opowieść „O psie, który wrócił do domu”. „Chcemy zaproponować naszym klientom dostęp do ciekawych tytułów najbardziej poczytnych autorów” – komentuje Agata Biernacka z biura prasowego […]