Poniedziałek, 11 września 2006
Wydawnictwa Naukowo-Techniczne sponsorem Olimpiady Informatycznej
Wydawnictwa Naukowo-Techniczne nie tylko publikują literaturą techniczną, ale także uczestniczą w wielu akcjach o charakterze społecznym. Od dziewięciu lat WNT sponsorują krajową Olimpiadę Informatyczną. Każdego roku fundują nagrody książkowe dla laureatów i finalistów Olimpiady, a zwycięzca każdego roku jest wpisywany na listę odbiorców egzemplarzy gratisowych wszystkich podręczników z dziedziny informatyki w następnym roku akademickim.
Piątek, 17 marca 2006
Akademia Kletta
Niemiecka grupa wydawnicza Klett intensywnie promuje swoje kolejne dziecko. Akademia Kletta jest pierwszą, stworzoną od podstaw spółką Grupy Klett w Polsce, w sierpniu 2004 roku. Jest ściśle związana z innymi szkołami kształcącymi na odległość, takimi jak Humboldt Akademie w Austrii, ILS (Institut für Lernsysteme) i SGD (Studiengemeinschaft Darmstadt) w Niemczech.Klett Gruppe to około 60 firm wchodzących w skład korporacji należącej do rodziny Klett. Głównym zakresem działania niemal wszystkich firm należących do grupy jest szeroko pojęta …
środa, 15 lutego 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Techniczna Spółka Jawna 31 – 118 Kraków, ul. Podwale 4 tel. (012) 422 48 09 http://www.techniczna.com.pl, e-mail biuro@techniczna.com.pl Księgarnia powstała w 1974 roku jako placówka Domu Książki w Krakowie. Od […]
środa, 15 lutego 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Księgarnia powstała w 1994 roku i należy do firmy Paragraf, która początkowo działała w branży gastronomicznej, później zajęła się sprzedażą książek. Udziałowcami spółki cywilnej są Piotr i Zofia Rydzoń.. Księgarnia usytuowana jest w domu handlowym przy ul. Krupniczej, gdzie zajmuje powierzchnię 350 mkw. W ofercie, liczącej 23 tys. tytułów, znajdują się głównie publikacje prawnicze, a także tytuły z zakresu ekonomii i informatyki. Paragraf prowadzi również sprzedaż internetową. Zaopatruje się przede wszystkim bezpośrednio u wydawców...
Wtorek, 25 listopada 2003
Rozmowa z A. Pikoniem, A. Jełowickim, A. Kierzkowskim oraz G. Schwarzem (Helion S.A.)
– Nie macie apetytów, żeby przejąć ofertę mniejszego od was wydawcy? Andrzej Kierzkowski: – Mamy pełny asortyment tytułów z dziedziny informatyki. Moglibyśmy przejąć inne wydawnictwo tylko po to, żeby pokazać inny imprint. Czy to ma sens? Chyba jednak nie warto. Lepiej promować własną markę. – A czy jesteście gotowi się sprzedać? Andrzej Pikoń: – A po co?...