Wtorek, 3 października 2023
Po raz pierwszy w Niemczech zostaną przyznane nagrody TikTok Book Awards. Laureaci zostaną ogłoszeni na Targach Książki we Frankfurcie. Jury złożone z ekspertów wybrało 20 najlepszych spośród nominowanych w każdej […]
Piątek, 15 września 2023
Platforma chce stać się ważnym graczem w handlu internetowym
TikTok ogłosił, że zakończył już testy swojego nowego rozwiązania z zakresu e-commerce i zaczął je wdrażać na kluczowym rynku amerykańskim. Platforma chce wykorzystać swoją olbrzymią popularność do rozwoju kolejnej nogi […]
środa, 5 lipca 2023
Zagrożenie dla wydawców i autorów?
Liczba postów z hashtagiem #BookTok idzie już w miliony. Szczególnym powodzeniem cieszą się książki fantasy, thrillery i powieści romansowe dla młodzieży i młodych dorosłych. TikTok ma zaskakująco duży wpływ na branżę wydawniczą dzięki zasięgowi, jaki zapewnia. Dla przykładu posty oznaczone #ColleenHoover zostały obejrzane ponad 4,2 mld razy, a jej książki sprzedały się w ponad 24 mln egzemplarzy...
Wtorek, 17 stycznia 2023
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE STAJĄ SIĘ ISTOTNYM NARZĘDZIEM HANDLU ONLINE
W 2022 roku liczba sklepów internetowych w Polsce wzrosła o 10,7 proc., do 57,9 tys. – wynika z danych wywiadowni Dun & Bradstreet Poland zebranych dla „Rzeczpospolitej”. Choć to nadal […]
Poniedziałek, 8 lipca 2019
Stanowisko brytyjskiej organizacji branży reklamowej
Użytkowniczka Instagrama, której profil obserwuje ponad 30 tys. osób jest influencerką, która podlega regulacjom dotyczącym reklam. Dlatego powinna oznaczać swoje posty reklamowe – uznał Advertising Standards Authority (ASA), brytyjski regulator […]