środa, 15 maja 2024
„Przeraża mnie szybkość mojego rozwoju. Ludzie tego nie widzą, bo z boku może to wyglądać niemal bajkowo. Ale za tym idzie duża odpowiedzialność. Wszystko, co powiem, oceniają tysiące ludzi. W większości odbiór jest pozytywny, ale trafiają się negatywne komentarze. Jest też dużo osób, które próbują się załapać na swoje pięć minut sławy. Czasem mnie to […]
Wtorek, 3 października 2023
Po raz pierwszy w Niemczech zostaną przyznane nagrody TikTok Book Awards. Laureaci zostaną ogłoszeni na Targach Książki we Frankfurcie. Jury złożone z ekspertów wybrało 20 najlepszych spośród nominowanych w każdej z pięciu kategorii: #BookTok Autor Roku (nominowani: Anny Thorn, Antonia Wesseling, Anya Omah, Ayla Dade, Bianca Iosivoni, Carolina Sturm, Carolin Wahl, Gabriella Santos de, Jana […]
Piątek, 15 września 2023
Platforma chce stać się ważnym graczem w handlu internetowym
TikTok ogłosił, że zakończył już testy swojego nowego rozwiązania z zakresu e-commerce i zaczął je wdrażać na kluczowym rynku amerykańskim. Platforma chce wykorzystać swoją olbrzymią popularność do rozwoju kolejnej nogi biznesowej, czyli TikTok Shop. TikTok Shop ma umożliwić sprzedawcom oraz twórcom treści prezentowanie i sprzedawanie produktów bezpośrednio w aplikacji, bez przekierowań na inne strony czy […]
środa, 5 lipca 2023
Zagrożenie dla wydawców i autorów?
Liczba postów z hashtagiem #BookTok idzie już w miliony. Szczególnym powodzeniem cieszą się książki fantasy, thrillery i powieści romansowe dla młodzieży i młodych dorosłych. TikTok ma zaskakująco duży wpływ na branżę wydawniczą dzięki zasięgowi, jaki zapewnia. Dla przykładu posty oznaczone #ColleenHoover zostały obejrzane ponad 4,2 mld razy, a jej książki sprzedały się w ponad 24 mln egzemplarzy...
Wtorek, 17 stycznia 2023
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE STAJĄ SIĘ ISTOTNYM NARZĘDZIEM HANDLU ONLINE
W 2022 roku liczba sklepów internetowych w Polsce wzrosła o 10,7 proc., do 57,9 tys. – wynika z danych wywiadowni Dun & Bradstreet Poland zebranych dla „Rzeczpospolitej”. Choć to nadal wzrost, to jednak sporo wolniejszy niż w latach wcześniejszych – w 2011 roku rynek urósł o 17,5 proc., a wcześniej rósł nawet w przedziale 20–30 […]
Poniedziałek, 8 lipca 2019
Stanowisko brytyjskiej organizacji branży reklamowej
Użytkowniczka Instagrama, której profil obserwuje ponad 30 tys. osób jest influencerką, która podlega regulacjom dotyczącym reklam. Dlatego powinna oznaczać swoje posty reklamowe – uznał Advertising Standards Authority (ASA), brytyjski regulator reklamowy. Sprawa dotyczy blogerki parnetingowej, która umieściła w lutym br. na Instagramie post, w którym pokazała i opisała działanie środka uspokającego Phenergan Night Time Tablets. […]