Poniedziałek, 13 marca 2006
Jednym z priorytetów strategii wydawnictwa Pascal od roku 2005 jest propagowanie bezpieczeństwa w podróżowaniu. Wyrazem tej tendencji jest nie tylko kreowanie akcji promujących bezpieczeństwo, ale również dbałość o podniesienie kwalifikacji pracowników w prowadzeniu samochodu...
Niedziela, 12 marca 2006
„Znakiem na Tak” w kategorii Pomysł magazyn „WiK Wprost i Kultura” wyróżnił akcję „Darmowe rozmowy z sieci Matras”, zainicjowaną przez wydawnictwo Pascal...
Niedziela, 12 marca 2006
18 listopada wydawnictwo Pascal oraz Krajowe Stowarzyszenie Pomocy Szkole rozpoczęli akcję „Przewodnik dla szkolnej wycieczki”, której celem jest rozbudzenie pasji podróżowania i popularyzacja świadomej turystyki wśród młodzieży szkolnej. Osią akcji jest konkurs na opracowanie pomysłu przewodnika dla wycieczki szkolnej. Patronat honorowy nad akcją sprawują Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Polska Organizacja Turystyczna. Prace konkursowe można nadsyłać do 25 lutego 2006 roku. Atrakcyjne nagrody, w tym kupon wakacyjny Almatur, weekendy w hotelu Grupy Hotelowej Orbis, całoroczny …
Niedziela, 5 marca 2006
Na rynku tego rodzaju publikacje dostępne są już od jakiegoś czasu. Kierowane są do osób niepełnosprawnych ruchowo i tak jak typowe przewodniki zawierają zwykle rys historyczny, ciekawostki i fotografie zabytków danej miejscowości...
Niedziela, 5 marca 2006
Po raz kolejny Pascal przeprowadza nietypową promocję w punktach sprzedaży...
Niedziela, 5 marca 2006
Tylko w salonach Empik od 31 stycznia do 23 lutego klienci, którzy zakupią jeden z promocyjnych tytułów Pascala, otrzymają przewodnik „Bezpieczna zima w górach” oraz praktyczną tzw. smycz. Ilustrowany przewodnik, przygotowany wspólnie z PZU i PZU Życie w ramach organizowanej z GOPR akcji „Bezpieczna zima w górach”, opisuje kurorty narciarskie Polski, trasy ...
Niedziela, 5 marca 2006
Prokuratura w Katowicach umorzyła postępowanie w sprawie sprzedaży końcówek nakładów przewodników marki „Berlitz” przez spółkę Edytor...

Czwartek, 2 marca 2006
Przewodniki Pascala
Zaskakujące pytanie? Równie zaskakujące jak przewodniki z serii „Dookoła Świata” i ich nowa cena - tylko 29,90 zł! To nowoczesne przewodniki na spirali opracowane z myślą o osobach podróżujących dla relaksu i przyjemności w najpiękniejsze zakątki świata. To przewodniki dla osób, którzy chcą zwiedzać, poznawać obyczaje, smakować kuchnie, robić zakupy.Akcja promocyjna „Czy Maroko jest daleko” obejmująca wszystkie tytuły z serii „Dookoła świata” to – zdaniem Pascala - wydarzenie roku. Jej osią jest konkurs trwający od marca …
środa, 15 lutego 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Wojciech Zieliński jest właścicielem dwóch ogólnoasortymentowych placówek księgarskich oraz jednej naukowo - technicznej na terenie Gdańska. Pierwsza istnieje od 1990 roku, druga – filia Madison, przy ul. Rajskiej 10 – od 1 grudnia 2003 roku, zaś naukowa, przy ul. Podbielskiej 18 powstała...
Wtorek, 7 lutego 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Wydawnictwo Książkowe Elipsa Sp. z o.o. 00 – 785 Warszawa, Grottgera 18 m. 2 tel./fax (022) 841 66 87 Sprzedaż książek Elipsy w latach 2001 – 2004 podlegała regularnym wahaniom, […]
Niedziela, 5 lutego 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Podróże Specjalistyczne Sklep Podróżnika Przemysław Chlebicki 01 – 205 Warszawa, ul. Grójecka 46/50, tel. (022) 658 46 26, fax (022) 658 46 26 http://www.traveler.com.pl, e-mail sklep@traveler.com.pl Sieć Sklepów Podróżnika oprócz […]
Wtorek, 31 stycznia 2006
Na rynku tego rodzaju publikacje dostępne są już od jakiegoś czasu. Kierowane są do osób niepełnosprawnych ruchowo i tak jak typowe przewodniki zawierają zwykle rys historyczny, ciekawostki i fotografie zabytków danej miejscowości...