Piątek, 2 kwietnia 2010
Firmę kupiła spółka zarejestrowana na Cyprze
Takie rewelacje przynosi „Puls Biznesu” (wydanie z 2 kwietnia). W komunikacie z 1 stycznia giełdowa spółka MIT poinformowała o sprzedaży spółki zależnej PPWK sp. z o.o., do której wcześniej przeniesiono działalność kartograficzną, stanowiąca historyczną podstawę Polskiego Przedsiębiorstwa Wydawnictw Kartograficznych...
środa, 17 marca 2010
Sprzedano blisko 800 tys. publikacji
Przychody Grupy CartoMedia w 2009 roku wyniosły 7,23 mln zł, z czego na sprzedaż publikacji (map i atlasów) przypadło 3,24 mln zł...
środa, 3 marca 2010
Personalia
Od początku miesiąca Wydawnictwa Naukowo-Techniczne mają nowego redaktora naczelnego. Został nim Krzysztof Kossobudzki...
środa, 17 lutego 2010
Atlas samochodowy co środa w kioskach
W środę, 17 lutego, razem z wydaniem „Gazety Wyborczej” ukazała się pierwsza część „Samochodowego atlasu Europy" - zeszyt wraz z teczką do zbierania map. Atlas w skali 1:1 000 000 zawiera mapy prezentujące bogatą sieć drogową - m.in. autostrady, drogi międzynarodowe i główne, elementy organizacji ruchu - np. tunele, przełęcze, strome podjazdy czy drogi zamknięte dla ruchu samochodowego, a także atrakcje i obiekty turystyczne...
Czwartek, 11 lutego 2010
Pożegnanie z nazwą
„Spółka działająca na rynku telekomunikacyjnym PPWK (powstała na bazie firmy Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych im. Eugeniusza Romera) oficjalnie zmieniła nazwę na MIT Mobile Internet Technology” – czytamy w jej komunikacie. poinformowała spółka w komunikacie...
Piątek, 5 lutego 2010
Konkurs dla wydawców
Prof. Józef Górniewicz, rektor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ogłosił konkurs na najlepsze wydawnictwo o Warmii, Mazurach i Powiślu. Konkurs skierowany jest do wydawców z całej Polski. Jest formą promocji Warmii, Mazur i Powiśla, a jego celem jest upowszechnianie wiedzy o regionie...
Poniedziałek, 4 stycznia 2010
Nie ujawniono nabywcy
„Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych sprzedało biznes, z którego wyrosło: dział tradycyjnej kartografii, w którym powstawały mapy i atlasy sprzedawane pod marką Copernicus – informuje „Parkiet”...
Wtorek, 17 listopada 2009
Metoda „na przedszkole”
„Firma z Rudy Śląskiej przysyła przedszkolom drogie mapy, na których sprzedaż ma monopol. Potem szuka chętnych, którzy za nie zapłacą. Sponsorzy nie orientują się, że na dobroczynność namawia ich akwizytor” – czytamy w portalu Gazeta.pl...
Piątek, 13 listopada 2009
PPWK sprzedaje biznes wydawniczy
Spółka PPWK do końca roku chce sprzedać działalność związaną z wydawnictwami kartograficznymi, przeniesionymi do spółki zależnej (PPWK Sp. z o.o.). „Rozmawiamy z dwoma podmiotami zainteresowanymi kupnem tej działalności” - powiedział prezes Grzegorz Eider. Transakcja ma być sfinalizowana do końca tego roku...
Piątek, 2 października 2009
Sprostowanie
W poprzednim tekście publikowanym na ten temat na naszym portalu znalazł się nieprecyzyjny podtytuł, który mógł sugerować, że firma Daunpol będzie wyłącznym dystrybutorem pełnej oferty wydawnictwa MairDumont w Polsce...
Czwartek, 1 października 2009
Wyłączna dystrybucja kartografii „Marco Polo”
Od 1 października rozpoczyna się współpraca MairDumont GmbH & Co KG z wydawnictwem kartograficznym Daunpol...
Wtorek, 18 sierpnia 2009
Navigo i kartografia cyfrowa zostają w grupie
Taka zapowiedź znalazła się w projekcie nowej strategii firmy, przedstawionym w  poniedziałek 17 sierpnia...