Piątek, 12 czerwca 2020
Z okazji Światowego Dnia Środowiska obchodzonego 5 czerwca książka o Słodziakach w wersji eko trafia do sklepów sieci Biedronka. Książka „Eko Słodziaki” oferowana jest za 1 zł przy zakupach minimum 149 zł, jej regularna cena to 9,99 zł. Dodatkowo złotówka z każdej sprzedanej książki 5 czerwca została przekazana na rzecz Stowarzyszenia Czysta Polska, organizatora akcji […]
Wtorek, 31 marca 2020
Sieci sklepów Biedronka i Carrefour po naciskach portalu Cowzdrowiu.pl wycofały ze sprzedaży czasopismo „Zdrowie bez leków” (Mediacom Press). Publikuje w nim Jerzy Zięba, kontrowersyjny promotor niekonwencjonalnej medycyny. Książki Jerzego Zięby zostały także wycofane ze sprzedaży na Allegro. „Usunęliśmy oferty sprzedaży książek tego autora ze względu na naruszenie regulaminu Allegro” – poinformował portal Wirtualnemedia.pl Paweł Klimiuk, […]
Wtorek, 17 marca 2020
Pismo PolPerfect do wydawców
Poniżej prezentujemy pismo, należącej do grupy Empik, firmy PolPerfect: „W związku z aktualną sytuacją dotyczącą wprowadzenia przez Premiera Mateusza Morawieckiego stanu zagrożenia epidemicznego wywoływanego przez wirusa SARS-CoV-2, zwanego COVID-19 lub koronawirusem, został prowadzony m.in. zakaz handlu odzieżą, meblami, sprzętem gospodarstwa domowego i książkami w galeriach handlowych – zakaz ten dotyczy m.in. handlu w salonach Empik. […]
Czwartek, 27 lutego 2020
Podsumowanie ubiegłego roku
O blisko 8 proc. wzrosły w 2019 roku średnie obroty saloniku Kolportera, w stosunku do poprzednich 12 miesięcy. W porównaniu z rokiem 2017 to już wzrost o ok. 17 proc. ...
Wtorek, 25 lutego 2020
Nagroda Biedronki dla zdolnych debiutantów
24 lutego rusza szósta edycja nagrody Biedronki za książkę dla dzieci. Do wygrania 100 tys. zł. A książka, która powstanie na podstawie zwycięskiego opowiadania, trafi do wszystkich sklepów sieci Biedronka w kraju. Termin nadsyłania prac upływa 23 marca. Teksty na konkurs należy zgłaszać poprzez stronę piorko.biedronka.pl. Mogą je nadsyłać debiutujący, pełnoletni autorzy, w tym także […]
Piątek, 21 lutego 2020
Plany Biedronki na rok 2020
Sieć Biedronka odnotowała w 2019 roku znaczący wzrost sprzedaży o 7,9 proc. do 12,6 mld euro (+ 8,8 proc. w walucie lokalnej)...
Poniedziałek, 17 lutego 2020
Agencja Inquiry sprawdziła, które marki są szczególnie lubiane przez polskich konsumentów w oparciu o badanie YouGov BrandIndex, które mierzy siłę wizerunku danej marki. Jak czytamy serwisie Wirtualnemedia.pl, w zestawieniu dominują drogerie Rossmann (47,3 pkt.) i Lidl (45 pkt.), które znacznie wyprzedzają pozostałe sklasyfikowane sieci detaliczne. Kolejne miejsca w czołowej dziesiątce zajmują: Empik, IKEA, Biedronka, CCC, […]
Wtorek, 4 lutego 2020
Empik w „top 3”
Agencja Inquiry sprawdziła, które marki są szczególnie lubiane przez polskich konsumentów w oparciu o dane z badania YouGov BrandIndex, które mierzy siłę wizerunku danej marki...
Wtorek, 28 stycznia 2020
Książki w Kolporterze
W 2019 roku największym powodzeniem w salonikach Kolportera cieszyły się książki z najbardziej bestsellerowego nurtu literatury kobiecej i sensacyjnej...
Czwartek, 23 stycznia 2020
Mona Kinal chief marketing officer
Mona Kinal została chief marketing officer Empiku, obejmując nadzór nad zespołami brandu i komunikacji, PR & eventów oraz trade marketingu w firmie - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl...