Poniedziałek, 27 marca 2006
Już niedługo w Internecie – i to całkiem legalnie – będzie można przeczytać nawet najnowsze książki. Jak podała Wirtualna Polska, Google Inc. będzie podpisywać stosowne umowy z wydawcami z USA i Wielkiej Brytanii.
Poniedziałek, 27 marca 2006
„Gazeta Współczesna” w numerze z 22 marca opisała działalność księgarską Michała „Selkar” Stypułkowskiego (26 lat). Centrum Taniej Książki „Selkar” działa, co prawda, w stolicy Podlasia, ale dzięki sprzedaży w Internecie klientów ma z całego świata.
Poniedziałek, 27 marca 2006
Jak poinformował portal expander.pl, oferta pasażu handlowego Nordea.pl wzbogaciła się o produkty oferowane przez księgarnię Merlin. W ten sposób osoby dokonujące zakupów na Nordea. pl mają znacznie większy wybór książek, filmów, muzyki, gier i programów komputerowych, a także zabawek, elektroniki i upominków.
środa, 22 marca 2006
Sprzedaż w Internecie
Jak informuje dzisiejszy „Puls Biznesu”, według badań przeprowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, książki należą do najchętniej kupowanych towarów w Internecie...
Piątek, 17 marca 2006
Nordea poszerza ofertę, a klienci Merlina zyskują dodatkowy rabat za e-płatności w systemie "Płać z Nordeą"
Jak poinformował portal expander.pl, oferta pasażu handlowego www.nordea.pl, wzbogaciła się o produkty oferowane przez Merlin.pl. W ten sposób, osoby dokonujące zakupów na nordea.pl, mają teraz znacznie większy wybór książek, filmów, muzyki, gier i programów komputerowych, a także zabawek, elektroniki i upominków. Klienci Merlina zyskali zaś kolejną możliwość dokonywania łatwiejszych i bardziej bezpiecznych płatności.
Poniedziałek, 13 marca 2006
Sklep internetowy Vivid.pl – swego czasu mający ostro konkurować z Merlinem – zaprezentował się z zupełnie nową odsłoną witryny. Obecna zyskała na lekkości, lepiej także prezentuje zgromadzone w sklepie towary. I… bardziej przypomina wyglądem swojego największego konkurenta. Księgarnia oferuje obecnie ponad 20 tys. tytułów książek. Współpracuje z 450 wydawnictwami.
Poniedziałek, 13 marca 2006
Grupa Wydawnicza Helion 2005
Grupa Wydawnicza Helion to jedno z największych wydawnictw specjalistycznych w Polsce. W jej skład wchodzi kilka marek: Helion (literatura informatyczna), Onepress (poradniki biznesowe) oraz nowy imprint Editio, w ramach którego ukazują się książki literackie. W roku 2005 wydawnictwo odnotowało 16-proc. wzrost obrotów, osiągając rekordowe przychody w wysokości 22,4 mln zł. Zrealizowało w ten sposób 107 proc. planu sprzedaży. W ciągu ostatnich trzech lat przychody Helionu wzrosły o 1/3, dzięki czemu przedsiębiorstwo już po raz trzeci …
Poniedziałek, 13 marca 2006
Sieć Empik, po czteroletniej przerwie, ponownie uruchomiła swój sklep internetowy. Pod adresem Empik.com dostępne jest 150 tys. książek, płyt, kaset, multimediów, artykułów fotograficznych i papierniczych. To, co ma odróżniać Empik. com od konkurencji, to jednoczesne prowadzenie portalu z wiadomościami ze świata kultury i rozrywki.
Poniedziałek, 13 marca 2006
Miesięcznik „Forbes” rozwinął temat pierwszej tradycyjnej placówki Merlina. Powstanie ona w 43-metrowym lokalu, przy ul. Złotej 61 w Warszawie...
Niedziela, 12 marca 2006
Dwa wydawnictwa na przełomie września i października uruchomiły własne księgarnie internetowe z pełną bazą tytułową. Wcześniej podobny projekt uruchomił Penguin...
Czwartek, 9 marca 2006
Według szacunków „Rzeczpospolitej”, obrót ponad 4 mld zł osiągnęli w 2005 roku dzięki Internetowi nasi przedsiębiorcy. Tylko największa „instytucja” handlowa na polskich stronach, czyli serwis aukcyjny Allegro. pl, osiągnęła obroty na poziomie 1,5 mld zł...
Czwartek, 9 marca 2006
Merlin.pl w czołówce e-sklepów cieszących się największym zainteresowaniem i zaufaniem klientów
„Gazeta Prawna” donosi, że sklepom internetowym przybywa klientów. Przybywa również samych sklepów – rocznie nawet kilkaset. Statystyki, są dla właścicieli e-sklepów bardzo optymistyczne, wynika z nich, że już prawie co drugi internauta dokonał zakupu w sieci. To jednak nie koniec, przewidywany jest dalszy, kilkunastoprocentowy wzrost liczby klientów wirtualnych sklepów .