środa, 20 czerwca 2007
Klientowi sklepu internetowego nie zależy już tylko na tym, by kupić towar, ale by móc kontaktować się z innymi klientami.
środa, 20 czerwca 2007
Wyszukiwarki internetowe mają duży wpływ na liczbę użytkowników odwiedzających sklepy internetowe – wynika z danych firmy badawczej Hitwise.
Poniedziałek, 18 czerwca 2007
Amazon.com ma już milion zamówień na nowego Pottera
Największy sklep internetowy Amazon.com zebrał już milion zamówień na ostatni tom serii o Harrym Potterze - „Harry Potter and the Deathly Hallows” i liczba ta stale wzrasta. „Nie zamierzamy pobierać żadnych dodatkowych opłat z powodu trudności tego zadania, jakim będzie przygotowanie i dostarczenie na czas takiej ilości książek” – powiedział szef Amazon.com Jeff Bezos. Jak podaje Amazon, cena książki wynosi 17,99 dolara i jest o 17 dolarów niższa niż ta w księgarniach. (et), Wirtualnemedia.pl
Poniedziałek, 18 czerwca 2007
Warszawski ratusz uruchomił internetową sprzedaż książek szkolnych
Na Warszawską Giełdę Używanych Podręczników można wejść przez stronę www.edukacja.warszawa.pl lub www.oeiizk.waw.pl/gielda. Skierowana jest do osób, które chcą sprzedać podręczniki albo kupić je na nowy rok szkolny. Na stronie jest wyszukiwarka, przez którą szuka się potrzebnego tytułu. Dzieci mogą dokonać zakupu jedynie w obecności dorosłych. W ubiegłym roku, gdy po raz pierwszy uruchomiono internetową giełdę, było ponad 7 tys. ofert. Dziennie wpisywało się 500-700 sprzedających. Giełda jest administrowana przez pracowników Urzędu miasta stołecznego Warszawy – …
Wtorek, 12 czerwca 2007
Google najlepszym źródłem informacji
Wyszukiwarki internetowe mają duży wpływ na liczbę użytkowników odwiedzających sklepy internetowe – wynika z danych firmy badawczej Hitwise. W ubiegłym miesiącu wyszukiwarki generowały prawie 25 proc. wizyt w e-sklepach, to o 0,7 proc. więcej niż w maju zeszłego roku. Czołowym źródłem pozostaje tu Google, z którego pochodziło 15,6 proc. wizyt w omawianych serwisach (wzrost o 6,9 proc. w stosunku do maja 2006).
Poniedziałek, 11 czerwca 2007
Budowę dużej internetowej grupy handlowej z różnym asortymentem zapowiada Merlin.pl. Na początek z 5 do 20 proc. ma wzrosnąć przychód ze sprzedaży elektroniki.
Poniedziałek, 11 czerwca 2007
Cena jest głównym czynnikiem decydującym o tym, czy konsument zostanie stałym klientem sklepu internetowego, wynika z badań przeprowadzonych przez DoubleClick Performics oraz Etailing Group.
Poniedziałek, 11 czerwca 2007
Wydawnictwo Franciszkanów „Bratni Zew”, należące do Prowincji Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych – Franciszkanów pw. św. Antoniego i bł. Jakuba Strzemię, uruchomiło nową wersję swojej strony internetowej Bratnizew.pl.
Piątek, 8 czerwca 2007
Z myślą o wygodzie klienta
O tym, że firmy kurierskie w Polsce nie nadążają za wzrostem popularności e-handlu wiemy nie tylko z gazet, większość z nas miała nieszczęście przekonać się o tym na własnej skórze. Za sprawą firmy DPD Polska (dawniej Masterlink) ma się to zmienić. Nowa usługa DPD adresowana jest do e-sklepów i firm sprzedających przez call center. Ma ona dać ich klientom m.in. większy wpływ na termin odbioru paczki. Już podczas robienia zakupów w sieci będzie można w …
środa, 6 czerwca 2007
Amazon już wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientów
Klientowi sklepu internetowego nie zależy już tylko na tym by kupić towar, ale by móc kontaktować się z innymi klientami. Tzw. klient social chce się dzielić wrażeniami, informować o wadach i zaletach produktu oraz doradzać w sprawach związanych z jego użytkowaniem. Na nowe zjawisko wśród klientów sklepów internetowych zwróciła uwagę firma Gartner, na podstawie wyników przeprowadzonych badań. Duże sklepy tę tendencję już znają i tak jak np. Amazon, umożliwiają social klientom aktywność. Mniejsi muszą nauczyć …
Wtorek, 5 czerwca 2007
Decyzję podejmie komisja edukacji
O tym czy w Warszawie ruszy miejska internetowa giełda podręczników będzie dziś rozmawiać komisja edukacji. Giełda działała już w zeszłym roku i cieszyła się ogromną popularnością. Już w kilkanaście godzin po uruchomieniu było na niej 300 ofert. W Poznaniu, gdzie powstała pierwsza taka giełda, znalazło się na niej aż 7 tys. ofert. Giełda jest bardzo prosta w obsłudze. By wystawić książki do sprzedaży wystarczy podać tylko numer telefonu, e-mail lub numer gadu-gadu. Transakcja może być …
środa, 30 maja 2007
Na początek wzrosną przychody ze sprzedaży elektroniki
Budowę dużej internetowej grupy handlowej z różnym asortymentem zapowiada Merlin.pl. Na początek, z 5 do 20 proc. ma wzrosnąć przychód firmy ze sprzedaży elektroniki. To za sprawą sklepu e-Cyfrowe.pl, Merlin wykupił bowiem większościowy pakiet udziałów (57 proc.) w firmie Presco, prowadzącej witrynę. Sklep działał będzie pod własną marką, od Merlina dostanie wsparcie finansowe, na początek w wysokości 1 mln zł - na marketing, rozwój technologiczny i promocję. Prognozowane na ten rok przychody sklepu e-Cyfrowe.pl to …