BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 377
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji. Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości 16-24 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (laureatem za 2016 rok zostało Wydawnictwo Świat Książki). Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie realizowanej przez wydawcę lub firmy kolporterskie (Ruch, Garmond, Kolporter).
W Numerze
Poniedziałek, 17 marca 2014
Poniedziałek, 17 marca 2014
Poniedziałek, 17 marca 2014
Poniedziałek, 17 marca 2014
Poniedziałek, 17 marca 2014
Poniedziałek, 17 marca 2014
Poniedziałek, 17 marca 2014
Poniedziałek, 17 marca 2014
Szansa na zwiększenie przychodów
Dzięki cyfrowym wypożyczalniom książek w przyszłości wydawcy mogą zarobić więcej. Często uwagę poświęcamy czytelnictwu w kontekście sprzedaży książek, jednakże równie istotną liczebnie grupą, co nabywcy, są czytelnicy książek – niekupujący. Jakie perspektywy w cyfrowej przyszłości czekają moli książkowych, którzy za książki nie płacą, a chętnie je czytają?
Poniedziałek, 17 marca 2014
Rozmowa z Katarzyną Domańską, specjalistką ds. marketingu
Czym jest marketing interaktywny? Większości osób zapewne nasunie się jedna odpowiedź: to marketing w internecie. Ale nie jest to do końca prawdą. Marketing interaktywny to najogólniej mówiąc wykorzystanie wszystkich narzędzi komunikacyjnych w sposób interaktywny, a więc angażujący. Najbardziej angażującym medium zaś jest internet – stąd może proste skojarzenie marketingu interaktywnego z internetowym.
Poniedziałek, 17 marca 2014
Po polsko-francuskim spotkaniu branżowym
W ostatnim czasie w Warszawie odbyło się spotkanie wydawców publikacji o charakterze poradnikowym, zorganizowane z inicjatywy Międzynarodowego Biura Wydawców Francuskich (fr. BIEF) i Instytutu Francuskiego w Warszawie. Konferencja stworzyła okazję do wymiany doświadczeń rynkowych, dyskusji o perspektywach rozwoju sektora poradnikowego oraz do przeanalizowania możliwości współpracy. Z badań rynku francuskiego zaprezentowanych przez Laure Paoli, dyrektorkę wydziału publikacji poradnikowych w wydawnictwie Albin Michel Pratique, wynika, że książka generuje 59 proc. obrotów z rocznych wydatków na kulturę, zdecydowanie wyprzedzając …