BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 410
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji. Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości 16-24 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (laureatem za 2016 rok zostało Wydawnictwo Świat Książki).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie realizowanej przez wydawcę lub firmy kolporterskie (Ruch, Garmond, Kolporter).
W Numerze
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Piątek, 26 czerwca 2015
Wyniki, porównania, trendy
SEO ( ang. search engine optimization), a po naszemu (prawie) optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, czyli spolszczone pozycjonowanie stron internetowych. Właśnie temu zagadnieniu, a w zasadzie zachodzącej w tym obszarze rewolucji poświęcony jest raportu „Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014”, który przygotowała firma LeadBullet specjalizująca się w content marketingu. A ten ostatni, zdaniem ekspertów ds. marketingu w sieci, jest przyszłością rynku.