BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 431
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji. Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości 16-24 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (laureatem za 2016 rok zostało Wydawnictwo Świat Książki).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie realizowanej przez wydawcę lub firmy kolporterskie (Ruch, Garmond, Kolporter).
W Numerze
Czwartek, 31 marca 2016
Czwartek, 31 marca 2016
Czwartek, 31 marca 2016
Czwartek, 31 marca 2016
Czwartek, 31 marca 2016
Książka dla Dzieci, Młodzieży i Dorosłych
Nim się obejrzeliśmy, a w Poznaniu między 18 do 20 marca obchodzono znaczący jubileusz. Po raz 15 odbyły się bowiem Poznańskie Spotkania Targowe, które w tym roku nazwane zostały "Książka dla Dzieci, Młodzieży i Rodziców". W ocenie wielu uczestników potwierdziła się potrzeba organizowania corocznego przeglądu książki dla najmłodszych, a obecna edycja zdecydowanie była najlepszą w historii tej imprezy.
Czwartek, 31 marca 2016
Renata Kuryłowicz w
"Bulimiczna potrzeba czytania" to tytuł wywiadu, jaki ukazał się w "Wysokich Obcasach", weekendowym dodatku do "Gazety Wyborczej" z 19 marca. 
Czwartek, 31 marca 2016
Przetasowania w Instytucie Książki
Nowym dyrektorem Instytutu Książki ma zostać Dariusz Jaworski. 
Czwartek, 31 marca 2016
O promocji w kulturze
Co pewien czas polecamy naszym czytelnikom lekturę publikacji o specjalistycznym charakterze, częstokroć skierowanych bezpośrednio do uczestników rynku książki. Tym razem zachęcamy do sięgnięcia po pozycję o szerszym zakresie tematycznym, dotyczącą zjawiska promocji w szeroko pojętej kulturze. "Nowa widownia. O promocji w kulturze" Sławomira Czarneckiego to tegoroczna nowość wydawnictwa Narodowego Centrum Kultury.