RECENZJE
ROZWIŃ WSZYSTKIE
Czwartek, 20 maja 2010
Ewa D. Białek
Współczesna szkoła jest miejscem, gdzie „pustemu dziecku” nalewany jest olej do głowy, choć dziecko jest „pełne” – energii, zabawy, kreatywności. Gdyby szkoła pobudzała naturalną ciekawość, zainteresowania i kreatywność dzieci, mówiła […]
Czwartek, 20 maja 2010
Ewa Skorek (red.)
Na czym polegają zaburzenia rozwoju dzieci? Kiedy należy zacząć się martwić? Czy już wtedy, gdy dziecko brzydko rysuje? Nie potrafi się skoncentrować? Jego ruchy są niezgrabne, zamaszyste i mało precyzyjne? […]
Czwartek, 20 maja 2010
Krystyna Bieluga
Jeśli rodzicom i nauczycielom zależy na rozwoju dziecka, a nie tylko na powiększaniu jego wiedzy, powinni wiedzieć, w jaki sposób funkcjonują procesy poznawcze młodego człowieka. Wtedy dopiero można stworzyć dziecku […]