środa, 22 marca 2017
WydawcaHelion
AutorKelly L. Murdock
TłumaczenieZbigniew Waśko, Wojciech Demski, Michał Dziewoński, Paweł Król, Wojciech Pazur
Recenzent(R-KS)
Miejsce publikacjiGliwice
Rok publikacji2007
Liczba stron1422


3ds Max jest aplikacją przeznaczoną do modelowania
grafiki komputerowej i animacji trójwymiarowej. Książka zawiera komplet informacji o tej aplikacji i omawia jej ósmą wersję, bardziej rozbudowaną i nieco różniącą się od poprzednich. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących użytkowników tego programu, którym zaleca się przestudiowanie kolejnych
rozdziałów i przerobienie kolejnych ćwiczeń, jak i tych, którzy już opanowali którąś z poprzednich wersji i zainteresowani są poszerzeniem wiedzy oraz zapoznaniem z nowymi funkcjami i modyfikacjami. Wiele nowych funkcji jest nowych nie tylko w porównaniu do poprzednich wersji tego programu, ale także i do całej branży związanej z grafiką komputerową. Ponieważ system Max jest bardzo złożonym oprogramowaniem, to w każdej jego kolejnej wersji można odkryć niespodziewane, zadziwiające funkcje i nawet wówczas, gdy wydaje się, że niczego więcej nie można oczekiwać, pojawia się następny wariant wyposażony w nowe możliwości. Nakłada to na zainteresowanych konieczność stałego nadążania za nieustannym postępem. W książce omówiono
szereg aspektów grafiki komputerowej, ale zostały one tak przedstawione,
że publikacja może być pomocna dla osób koncentrujących się tylko na jednym zagadnieniu, na przykład takim jak: modelowanie, operowanie oświetleniem, animowanie lub montaż. Do książki dołączona jest płyta DVD, na której znajduje się wersja próbna programu 3ds Max 8 oraz pliki niezbędne
do przerabiania zawartych w książce ćwiczeń.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ