środa, 13 października 2010
WydawcaDifin
AutorAnna Jupowicz-Ginalska
Recenzent(kf)
Miejsce publikacjiWarszawa
Rok publikacji2010
Liczba stron256


Fantastyczna, choć wymagająca uważnej, nieśpiesznej
lektury, pozycja, cenna w dorobku wydawnictwa,
które od lat promuje autorów z rodzinnego
podwórka. Jak pisze Anna Jupowicz-
Ginalska, jedna z przedstawicielek tego grona,
absolwentka studiów dziennikarskich na UW
i doktorantka tej uczelni, marketing medialny nie
doczekał się jeszcze kompleksowej monografii
na polskim rynku księgarskim. Może to zdumiewać,
ponieważ w rzeczywistości, której media
są potężnym kreatorem, zjawisko to zdaje się nie tylko wyczuwalne,
ale wręcz wszechobecne. Z definicji, które zawarto w opracowaniu,
najbardziej przemawia do mnie ta, wedle której marketing medialny
to „umiejętne wykorzystanie środków masowego przekazu w promocyjnej
aktywności pro klienckiej”. Książka dosłownie nafaszerowana
jest wykresami, tabelami i statystykami, dzięki czemu stanowi genialny
warsztat dla PR-owców, szefów marketingu wielu branż i pracowników
mediów. Niezaprzeczalną jej zaletą jest aktualność wyrażająca się
choćby w rozeznaniu przez Annę Jupowicz-Ginalską tematyki nowych
środków komunikacji oraz konwergencji mediów jako takich. Obowiązkowa
lektura w tej branży.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ