środa, 22 marca 2017
WydawcaC.H.Beck
AutorRainer Niermayer
Recenzent(jh)
Miejsce publikacjiWarszawa
Rok publikacji2009
Liczba stron156


Interesujący, praktyczny poradnik pomagający
ćwiczyć tzw. „umiejętności miękkie” (soft skills)
– czyli wiedzę o tym jak postępować z ludźmi,
by osiągnąć sukces w biznesie. „Wykształcenie
nie wystarczy,” przekonuje w przedmowie
Rainer Niermayer, wieloletni trener menedżerów
i ich pracowników w zakresie relacji interpersonalnych.
„W dzisiejszych czasach sukces
w biznesie zależy przede wszystkim od tego,
czy przedsiębiorstwo potrafi nawiązać dobre
relacje z pracownikami, partnerami handlowymi i klientami, dlatego
kadra zarządzająca musi oprócz szerokich umiejętności zawodowych
dysponować czymś jeszcze – dobrze rozwiniętymi umiejętnościami
osobistymi”. Celem poradnika jest rozwinięcie właśnie tych umiejętności,
decydujących o poziomie tzw. inteligencji społecznej i emocjonalnej.
Książka ma czytelny układ, zawiera liczne ćwiczenia i przykłady,
dzięki czemu z pewnością okaże się przydatnym narzędziem osobistego
doskonalenia.

Książka ukazała się w nowej serii Beck Info Biznes, obejmującej
publikacje z zakresu zarządzania personelem.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ