Cel szkolenia: 
Pozyskanie i doskonalenie kompetencji  w zakresie zachowań asertywnych w codziennych kontaktach z Klientami, współpracownikami wewnątrz organizacji. 

Dla kogo:

  • kadry zarządzającej,
  • kadry kierowniczej,
  • pracowników działu sprzedaży,
  • pracowników działu marketingu,
  • pracowników telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta,
  • pracowników księgowości i windykacji.


Uczestnik zyskuje:

  • wiedzę i metody, doświadczenie i pewność w zakresie asertywnego postępowania, obsługi, kontaktów z Klientami zewnętrznymi jak i klientami wewnętrznymi, czyli współpracownikami w firmie,

  • wiedzę w jaki sposób, bez emocji, prowadzić  trudne rozmowy biznesowe i codzienne kontakty we-wnątrz i na zewnątrz firmy.

Korzyści dla uczestnika/firmy:

  • poprawa komunikacji z otoczeniem,

  • radzenie sobie z emocjami,

  • poprawa relacji z Klientami, 

  • poprawa relacji ze współpracownikami,

  • poprawa postrzegania nas przez otoczenie, a co za tym idzie satysfakcja i lepsze samopoczucie,

  • poprawa wizerunku firmy.

Program zajęć szkoleniowych:
Zajęcia w formie warsztatów prowadzone w miłej, twórczej atmosferze z wykorzystaniem wsparcia coachingowego doświadczonego trenera i coacha.

1.    Wprowadzenie
2.     Asertywność – czym jest dzisiaj
3.    Struktura rozwoju umiejętności
4.    Emocje i co dalej?
5.    Typy zachowań
6.     Postawa asertywna
7.    Pięć praw asertywności
8.    Komunikaty „JA”
9.    Asertywna odmowa – ćwiczenia
10.    Asertywność – czym jest naprawdę ? – podsumowanie

Sylwetka trenera:

Dariusz Ciesielski – coach, trener, konsultant

  • 19 lat pracy menadżerskiej

  • 4 lata pracy trenerskiej

  • 4 lata pracy w roli coacha

Najważniejsze certyfikaty:

  • Trener IMPACT Selling®

  • CoachWise Essentials Program – International Coach Federation

  • Style Kierowania – Business Centre Club & Voss+Partner GmbH

  • Train the Trainer – trening kompetencji trenerskich Uniwersytet Warszawski 

  • Train the Trainer 2 – zaawansowane techniki prowadzenia szkoleń z elementami coachingu  gru-powego Uniwersytet Warszawski

Doświadczenie:
   Zarządzanie:
praktyk zarządzania działami sprzedaży i zakupów w dużych organizacjach handlowych, dystrybucyj-nych i produkcyjnych. Na rynku wydawniczo-księgarskim pracował m.in. dla grupy PWN ( Azymut, Księgarnie PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN), Grupy Klett (Wydawnictwo LektorKlett) 

   Coaching:

dla pracowników wszystkich szczebli działów sprzedaży i działów zakupów w zakresie zarządzania, budowania i kierowania  zespołami. Indywidualne lub grupowe sesje uwalniające nowe pomysły i rozwiązujące najtrudniejsze kwestie

   Projekty doradcze i konsulting:

wsparcie menadżerów w procesie zmian, ekspert, konsultant wykorzystujący własne doświadczenia. Obiektywna, pozbawiona emocji analiza sytuacji i wskazanie (więcej niż jednej) możliwości zmian z wykorzystaniem wsparcia coachingowego dla osób zarządzających zmianą

    Nauczanie:

Nauczyciel akademicki – Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
Sztuka wystąpień publicznych – wykłady, ćwiczenia, warsztaty
Warsztaty dziennikarskie – warsztaty

   Media:

Prezenter radiowy/dziennikarz  – Radio Eska we Wrocławiu, Radio dla Ciebie w Warszawie
Prezenter telewizyjny – TVP we Wrocławiu,  ITV w Warszawie

Zgłoszenia przyjmujemy do 31 marca 2014 r.

Termin szkolenia: 9 kwietnia 2014 r., w godz. 9.30-17.00
Miejsce: Warszawa

Koszt udziału jednej osoby: 399 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z danej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 349 zł od osoby.

Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. 22 828 36 31, tel./ faks 22 827 93 50
www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia