Szkolenie dedykowane jest dla branży wydawniczej. Jego adresatami są właściciele wydawnictw, szefowie i pracownicy działów marketingu i PR, specjaliści ds. komunikacji oraz pracownicy niewielkich wydawnictw, którzy najczęściej realizują strategię promocyjną firmy bazując na niewielkich budżetach.

Program szkolenia:

1. Jak zachowuje się współczesny konsument?

  • W jaki sposób ludzie podejmują decyzję o zakupie?
  • Co wpływa na intencję zakupową?

2. Inbound marketing – daj się znaleźć swoim klientom

  • Bądź obecny tam, gdzie są Twoi klienci.

3. Czym jest content marketing?

  • Trzy filary content marketingu: search, social, web
  • Content vs. content marketing
  • Content vs. context marketing
  • Narzędzia content marketingu
  • Narzędzia dystrybucji treści

4. Paid, Owned i Earned Media a budżet marketingowy firmy

  • W jakie treści warto inwestować?
  • Social media w strategii content marketingowej

5. Content marketing a SEO

  • SEO copywriting
  • Słowa kluczowe w strategii contentowej

6. Strategia content marketingowa

  • Elementy strategii contentowej
  • Cele content marketingu
  • Wskaźniki mierzenia sukcesu (KPI)
  • Jak zbudować kalendarz redakcyjny
  • Storytelling – jak opowiadać historie, które budują Twoją markę


7. Grupa docelowa i jej problemy.

  • Jak zbudować dobrą personę?
  • Persona w procesie zakupowym klienta


8. Dystrybucja treści i publicity w strategii contentowej

  • Narzędzia dystrybucji treści
  • Outreach i sztuka bycia znalezionym w Sieci

9. CASE’Y – polskie i zagraniczne przykłady zastosowania content marketingu

10. Warsztat z budowy strategii content marketingowej

Prowadząca:
Barbara Stawarz: właścicielka agencji Content King, specjalizującej się w projektowaniu kampanii content marketingowych. W latach 2011-2014 Publishing and Marketing Director InnovaWeb Polska, gdzie odpowiadała za rozwój stron internetowych wydawnictwa, działania marketingowe oraz sprzedaż powierzchni reklamowej. Wcześniej zajmowała się projektami internetowymi w holdingu mediowym Hubert Burda Media m.in. jako Country oraz Community Manager. Pracę w mediach zaczęła w dziale internetowym dziennika Rzeczpospolita. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prelegentka na konferencjach branżowych, szkoleniowiec i wykładowca akademicki na SWPS, SGH oraz AGH. Od listopada 2014 szefowa grupy roboczej Content Marketing działającej w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Informacje organizacyjne:

Termin szkolenia: 12 grudnia 2014 r., w godz. 9.30-17.00
Miejsce: Warszawa

Koszt udziału jednej osoby: 600 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z danej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 550 zł od osoby.

Zgłoszenia przyjmujemy do 2 grudnia 2014 r.

Kontakt w sprawie szkoleń:

Ewa Zając:         ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl

Ewa Tenderenda-Ożóg:         ewa@rynek-ksiazki.pl