Szkolenie podejmuje problematykę komunikacji i promocji z użyciem nowych technologii. Zakres tematyczny obejmuje narzędzia komunikacji, komunikację i promocję w serwisach społecznościowych, narzędzia marketingu internetowego, rodzaje reklamy internetowej i modele jej rozliczania.

Szkolenie dedykowane jest dla branży wydawniczej. Jego adresatami są właściciele wydawnictw, szefowie i pracownicy działów marketingu i PR, specjaliści ds. komunikacji oraz pracownicy niewielkich wydawnictw, którzy najczęściej realizują strategię promocyjną firmy bazując na niewielkich budżetach.

Program zajęć szkoleniowych podzielony jest na cztery bloki:

  1. Jak stworzyć skuteczny plan marketingowy w internecie (omówienie cech internetu dla podejmowania decyzji, odpowiednie określanie grupy docelowej, dobór celów i narzędzi pomiaru efektywności, jakich ustrzec się błędów i pułapek).

  2. Przegląd narzędzi marketingowych (reklama graficzna, reklama wideo, reklama w wyszukiwarkach, reklama w poczcie elektronicznej (e-mail/newsletter), social media, programy afiliacyjne, nowe trendy (m.in. grywalizacja).

  3. Copywriting – słowa, które budują zaufanie, pobudzają pragnienia, zwiększają sprzedaż.

  4. Jak dobrać odpowiednie narzędzia komunikacji z konsumentem by osiągnąć cele marketingowe – case studies.

Wykładom towarzyszyć będzie część warsztatowa.

Prowadzący:
Katarzyna Domańska – odpowiada za strategię marketingową oraz kontakty z wydawcami i partnerami biznesowymi Legimi Sp. z o.o. Specjalista, praktyk w zakresie marketingu bezpośredniego (distance selling, direct mailing, mail order, database management) oraz branży rynku wydawniczego. Wcześniej związana z wydawnictwem Egmont, w którym kierowała projektami wydawniczymi oraz odpowiadała za serwisy internetowe w wydawnictwie. Członek jury branżowego konkursu Golden Arrow. Członek Polskiego Stowarzyszenia Marketingu oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Dwukrotnie pełniła funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i przewodziła grupie roboczej SMB_Interactive. Prowadziła wykłady, szkolenia i warsztaty m.in. dla Informedia  Polska, Centrum Promocji Informatyki, InternetStandard.pl, WSPiZ im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, UKSW w Warszawie, Marketing Communication Academy (MCA), Agora (Rewolucja w komunikacji).

Zgłoszenia przyjmujemy do 14 marca 2014 r.

Termin szkolenia: 25 marca 2014 r., w godz. 9.30-17.00
Miejsce: Warszawa

Koszt udziału jednej osoby: 600 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z danej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 550 zł od osoby.

Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając:  ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg:  ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. 22 828 36 31, tel./ faks 22 827 93 50
www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia