Biblioteka Analiz zaprasza do udziału w szkoleniu „Jak skutecznie pozycjonować strony www”.

Poszukiwania produktów i usług ponad 70 proc. użytkowników
Internetu zaczyna od wyszukiwarki. Google z kolei zdominował 95 proc.
polskiego rynku wyników wyszukiwania. Nie ma Cię w Google – nie sprzedajesz!
– Bartosz Paczyński

Szkolenie dedykowane jest dla branży wydawniczej i księgarskiej. Jego adresatami są właściciele firm, pracownicy działów marketingu oraz pracownicy niewielkich wydawnictw i księgarń, którzy najczęściej realizują strategię promocyjną firmy, bazując na niewielkich budżetach, oraz dla wszystkich osób, które chcą samodzielnie, skutecznie i TANIO pozycjonować strony internetowe przyjazne wyszukiwarkom i wysoko wyświetlane w wynikach.

To szkolenie i zawarta w nim wiedza pozwoli zwiększyć sprzedaż w kanale internetowym związanym z wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania Google i zwiększonym ruchem organicznym (pochodzącym z wyszukiwarki). Pozycjonowanie stron jest elementem dobrej reklamy i marketingu.

Kurs SEO (ang. Search Engine Optimization, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych) pokaże dozwolone techniki pozycjonowania (White Hat SEO), które naturalnie, bezpiecznie i długotrwale wpływają na pozycję w Google oraz zwiększają zaufanie do strony www.

Wychodząc od solidnych teoretycznych podstaw, przez praktyczne case study, dojdziemy do omówienia najważniejszych narzędzi i ich efektywnego wykorzystywania.

Zalecamy, aby na szkoleniu uczestnicy mieli dostępy do systemów CMS stron www swoich wydawnictw/księgarń, by móc część zmian i korekt nanosić od razu.

Warto również przygotować na szkolenie gotowy tekst reklamowy/artykuł opisujący książkę lub produkt, które chcemy pozycjonować w Google. Na jego podstawie złożymy zlecenie na publikację tekstu na jednym z portali pod kątem SEO.

Szkolenie będzie miało charakter praktycznych warsztatów. Uczestników szkolenia prosimy o przyniesienie własnych laptopów. W miejscu gdzie odbywa się szkolenie jest bezpłatny dostęp do sieci WiFi.

Plan szkolenia:
1 Co wspólnego ma ze sobą konkurs na najpiękniejszy samochód i pozycjonowanie stron internetowych? (Czyli jak ważna jest optymalizacja strony www przed przystąpieniem do działań pozycjonerskich)
2  Pozycjonowanie za 10 zł. Czy warto dać się skusić na oferty z portali aukcyjnych lub dorabiających studentów
3.  Czy działania w AdWords mają wpływ na SEO
4. Dlaczego pozycjonowanie w Google jest tak ważne
5.  Psychologia użytkowników wyszukiwarek. Poznanie nawyków Klientów i miejsc wyszukiwania produktów lub usług to klucz do sprzedaży książek online.
6. Wyniki wyszukiwania i badania Eye Tracking
7.  Pozycjonowanie SEO a wzrost sprzedaży i zapytań ofertowych
8.  Jak Google widzi Twoją stronę
9.  Metatagi i ich wartość dla Google
10.  WordPress – najlepsze narzędzia do optymalizacji SEO
11. SEO Copywriting – zdobądź TOP10 Google przez teksty!
12.  Pozycjonowanie obrazków – ukryty potencjał
13.  Google Dance
14.  3 potężne zwierzęta w służbie Google (Pingwin, Panda i Koliber)
15  Page Rank – czy jeszcze ma wpływ na SEO
16.  55 czynników rankingowych, które wpływają na pozytywne wyniki SEO
17.  Jak i czego szukają Użytkownicy
18. Pozycjonowanie long tali
19. Które linki pozycjonują, a które tylko przekierowują
20.  Linkowanie wewnętrzne. „Grosz do grosza” w służbie wysokiej pozycji
21.  Linkowanie z katalogów
22.  Linkowanie z blogów zewnętrznych
23.  Link baiting – Co to jest Czemu służy Jakie przynosi efekty
24.  Link linkowi nie równy. Co warto wiedzieć o linkowaniu
25.  Content marketing w służbie seo #1
26.  Budowa wizerunku przez SEO
37.  Buzz Marketing i jego wpływ na Link Building
28.  Blog jako narzędzie wspomagające SEO
29.  Najskuteczniejsze metody budowania sieci linków
30.  Black Hat SEO – niedozwolone techniki pozycjonowania
31.  Filtry i ban w Google. Jak poznać Co zrobić
32.  Wybór firmy SEO

Szkolenie poprowadzi: Bartosz Paczyński

Od 2003 roku zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, począwszy od SEO, SEM, PPC, kampanii retargetingowych, RTB, przez marketing afiliacyjny, szeptany, partyzancki, marketing w Social Media, inbound marketing.

W 2011 roku został przyjęty do Klubu Strategów Marketingu. Jest uczestnikiem
i prelegentem w wielu konferencjach i sympozjach poświęconych zagadnieniom promocji  w Internecie (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie).

Jest doświadczonym szkoleniowcem z zakresu e-PR oraz e-marketingu. Prowadził doradztwo i koordynował działania e-marketingowe projektów unijnych oraz kampanii firmowych z różnych branż. Specjalizuje się w pozyskiwaniu partnerów medialnych, promocji w Internecie, planowaniu i zakupie mediów, a także w organizacji konferencji
i imprez.

Współpracował z takimi firmami jak.: Axel Springer Polska, Onet.pl, Wp.pl, CzasDzieci.pl, Canal+, (Mini Mini+, TeleToon+), Radio ZET, Radiowa Trójka, Bauer, wydawnictwo Zielona Sowa, Czarna Owca, projekt unijny Zamieszkani.pl i inne firmy z regionu Polski i Kanady.

Termin szkolenia: 3 czerwca 2016 r., w godz. 9.30-16.30

Miejsce: Warszawa

Koszt udziału jednej osoby: 450 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z jednej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 400 zł  + 23% VAT od osoby.

Istnieje możliwość wypożyczenia laptopa w centrum konferencyjnym. Prosimy o zgłaszanie takiej potrzeby przy zapisie na szkolenie, abyśmy mogli z wyprzedzeniem zarezerwować potrzebną ilość komputerów.

Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg:  ewa@rynek-ksiazki.pl

tel. 22 828 36 31, tel./ faks 22 827 93 50