Miejsceonline
Termin24.09.2024
Cena650 zł + VAT
Zapis do10.09.2024

Zapraszamy do udziału w szkoleniu poświęconemu marketingowi opartemu na sztucznej inteligencji (AI). Znajomość narzędzi AI pozwoli skuteczniej, szybciej i łatwiej planować i prowadzić strategie marketingowe, pozwala również usprawnić prace osobom, które zajmują się profesjonalną redakcją i korektą tekstów.

To doskonała okazja do podniesienia swoich kompetencji i zdobycia wiedzy na temat nowoczesnych metod marketingowych.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Zdobędziesz praktyczne wskazówki, jak wykorzystać AI do tworzenia angażujących treści marketingowych bez dużego budżetu.
  • Poznasz narzędzia i techniki, które ułatwiają procesy twórcze, takie jak tworzenie grafik, nagłówków, postów na bloga i media społecznościowe.
  • Poznasz sposoby na analizowanie i ulepszanie istniejących treści z pomocą AI, co pozwala maksymalizować efektywność działań marketingowych.
  • Otrzymasz przegląd przystępnych narzędzi wspierających proces twórczy, idealnych dla osób o mniejszym doświadczeniu.

Program szkolenia

  1. Czym jest marketing AI?
  2. Jak marketerzy wykorzystują sztuczną inteligencję?
  3. Przykłady marketingu AI
  4. Plusy i minusy marketingu AI
  5. Strategie marketingowe wykorzystujące sztuczną inteligencję
  6. ChatGPT dla content marketerów:
    a) Tworzenie nagłówków i haseł
    b) Strategia contentowa integrująca SEO
    c) Tworzenie copy na www
    d) Tworzenie postów na bloga
    e) Tworzenie postów na social media
    f) Redakcja i korekta tekstów
    g) Tworzenie opisów produktów i książek
  7. Tworzenie grafik
  8. Techniki i strategie budowania skutecznych promptów;
  9. Analiza i ulepszanie starych treści przy pomocy AI;
  10. Przegląd narzędzi i pluginów wspierających proces twórczy.

Wykładowca
Weronika Modzelewska: marketerka, twórczyni wideo do internetu, szkoleniowiec. Specjalizuje się w marketingu online, tworzy strony www oraz sklepy internetowe. Współpracuje z firmami i klientami indywidualnymi, ucząc ich, jak  wykorzystać potencjał social mediów w budowaniu relacji z klientem oraz jak tworzyć spójny wizerunek firmy w sieci.
Autorka książki „Internet możliwości”, ebooka „Jak zarobić (i nie dać się wrobić) w internecie” oraz kursów: „Przystanek sztuczna inteligencja”, „Uporządkuj swój biznes na freelance” i „Przystanek Tiktok dla biznesu”. W sieci działa jako Przystanek Internet.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Do wszystkich marketerów, content creatorów i osób zainteresowanych nowinkami technologicznymi, które chcą podnieść swoje kompetencje.
  • Do małych wydawców książek, dysponujących ograniczonym budżetem reklamowym, szukających sposobów na efektywne promowanie swoich publikacji.

Kiedy:

  • 24 września 2024, w godz. 9.00-15.00
  • szkolenie online na platformie ZOOM

Warunki uczestnictwa:

  • Cena: 650 zł + 23% VAT
  • przy zgłoszeniu 3 osób z jednej firmy:  550 zł + VAT /od jednego uczestnika

Formularz zgłoszeniowy: formularz_Marketing_wydawniczy_AI_24_09_24

Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. 22 828 36 31

www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia