
Zapraszamy do udziału w szkoleniu poświęconemu marketingowi opartemu na sztucznej inteligencji (AI). Znajomość narzędzi AI pozwoli skuteczniej, szybciej i łatwiej planować i prowadzić strategie marketingowe, pozwala również usprawnić prace osobom, które zajmują się profesjonalną redakcją i korektą tekstów.
To doskonała okazja do podniesienia swoich kompetencji i zdobycia wiedzy na temat nowoczesnych metod marketingowych.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Zdobędziesz praktyczne wskazówki, jak wykorzystać AI do tworzenia angażujących treści marketingowych bez dużego budżetu.
- Poznasz narzędzia i techniki, które ułatwiają procesy twórcze, takie jak tworzenie grafik, nagłówków, postów na bloga i media społecznościowe.
- Poznasz sposoby na analizowanie i ulepszanie istniejących treści z pomocą AI, co pozwala maksymalizować efektywność działań marketingowych.
- Otrzymasz przegląd przystępnych narzędzi wspierających proces twórczy, idealnych dla osób o mniejszym doświadczeniu.
Program szkolenia
- Czym jest marketing AI?
- Jak marketerzy wykorzystują sztuczną inteligencję?
- Przykłady marketingu AI
- Plusy i minusy marketingu AI
- Strategie marketingowe wykorzystujące sztuczną inteligencję
- ChatGPT dla content marketerów:
a) Tworzenie nagłówków i haseł
b) Strategia contentowa integrująca SEO
c) Tworzenie copy na www
d) Tworzenie postów na bloga
e) Tworzenie postów na social media
f) Redakcja i korekta tekstów
g) Tworzenie opisów produktów i książek - Tworzenie grafik
- Techniki i strategie budowania skutecznych promptów;
- Analiza i ulepszanie starych treści przy pomocy AI;
- Przegląd narzędzi i pluginów wspierających proces twórczy.
Wykładowca
Weronika Modzelewska: marketerka, twórczyni wideo do internetu, szkoleniowiec. Specjalizuje się w marketingu online, tworzy strony www oraz sklepy internetowe. Współpracuje z firmami i klientami indywidualnymi, ucząc ich, jak wykorzystać potencjał social mediów w budowaniu relacji z klientem oraz jak tworzyć spójny wizerunek firmy w sieci.
Autorka książki „Internet możliwości”, ebooka „Jak zarobić (i nie dać się wrobić) w internecie” oraz kursów: „Przystanek sztuczna inteligencja”, „Uporządkuj swój biznes na freelance” i „Przystanek Tiktok dla biznesu”. W sieci działa jako Przystanek Internet.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- Do wszystkich marketerów, content creatorów i osób zainteresowanych nowinkami technologicznymi, które chcą podnieść swoje kompetencje.
- Do małych wydawców książek, dysponujących ograniczonym budżetem reklamowym, szukających sposobów na efektywne promowanie swoich publikacji.
Kiedy:
- 24 września 2024, w godz. 9.00-15.00
- szkolenie online na platformie ZOOM
Warunki uczestnictwa:
- Cena: 650 zł + 23% VAT
- przy zgłoszeniu 3 osób z jednej firmy: 550 zł + VAT /od jednego uczestnika
Formularz zgłoszeniowy: formularz_Marketing_wydawniczy_AI_24_09_24
www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia