Miejsce: Warszawa
Program szkolenia:
- Co to jest wyszukiwarka?
- Jak Google określa pozycje wygranych serwisów?
- Co wpływa na wysokość pozycji w Google?
- Wite a Black SEO –czym się różnią?
- Optymalizacja serwisu –kluczowy aspekt pozycjonowania
- Słowa kluczowe w SEO
- Linkowanie do witryny – dywersyfikacja linkowania
- Narzędzie dla Webmasterów prawdę Ci powie
- Działaj legalnie – ostrzeżenia i kary od Google
- Gdzie w tym wszystkich jest Content Marketing?
- Jak pisać angażujące treści nie tylko pod SEO?
- Content Marketing a PR
- Brokerzy powierzchni – jak zmniejszyć czas związany z negocjacją stawek i publikacją artykułów?
Typ szkolenia:
Szkolenie stacjonarne z elementami warsztatów i casestudy
Szkolenie poprowadzi: Bartosz Paczyński
Od
2003 roku zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, począwszy od SEO,
SEM, PPC, kampanii retargetingowych, RTB, przez marketing afiliacyjny,
szeptany, partyzancki, marketing w Social Media, inbound marketing.
W
2011 roku został przyjęty do Klubu Strategów Marketingu. Jest
uczestnikiem i prelegentem w wielu konferencjach i sympozjach
poświęconych zagadnieniom promocji w Internecie (m.in. Akademia Leona
Koźmińskiego w Warszawie).
Jest doświadczonym szkoleniowcem z
zakresu e-PR oraz e-marketingu. Prowadził doradztwo i koordynował
działania e-marketingowe projektów unijnych oraz kampanii firmowych z
różnych branż. Specjalizuje się w pozyskiwaniu partnerów medialnych,
promocji w Internecie, planowaniu i zakupie mediów, a także w
organizacji konferencji i imprez.
Współpracował
z takimi firmami jak.: Axel Springer Polska, Onet.pl, Wp.pl,
CzasDzieci.pl, Canal+, (Mini Mini+, TeleToon+), Radio ZET, Radiowa
Trójka, Bauer, wydawnictwo Zielona Sowa, Czarna Owca, projekt unijny
Zamieszkani.pl i inne firmy z regionu Polski i Kanady.
Wspólnie z Biblioteką Analiz poprowadził dwa szkolenia na temat skutecznych technik promocji i sprzedaży w Social Media http://rynek-ksiazki.pl/szkolenia/skuteczne-techniki-promocji-i-sprzedazy-w-social-media–26-maja–warszawa_40978.html
Zgłoszenia przyjmujemy do 10 października 2015 r.
Termin szkolenia: 28 października 2015 r., w godz. 9.30-16.30
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału jednej osoby: 450 zł od osoby + 23 proc. VAT.
Koszt
obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy,
obiad, certyfikat uczestnictwa i pomoc i konsultacje po szkoleniu.
Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z jednej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 400 zł + 23% VAT od osoby.
Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. 22 828 36 31, tel./ faks 22 827 93 50
www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia