Jak wynika z raportu zrealizowanego przez działające w obszarze mediów i
badań społecznych podmioty Publishing Perspectives and Publishing
Technology, a stanowiącego efekt najnowszych badań czytelnictwa
przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych największy wpływ na to, co
czytają przedstawiciele pokolenia tzw. millenalsów (18-34 lata) ma ustna
wymiana opinii (45 proc.) oraz media społecznościowe (34 proc.).
Szczegółowe omówienie badań znaleźć można w dwutygodniku “Biblioteka
Analiz” nr 405.
Termin szkolenia: 11 marca 2016 r., w godz. 9.30-16.30
Miejsce: Warszawa
Szkolenie zakłada gruntowną, ekspercką wiedzę z technik promocji w Social Media oraz analityki grup odbiorców.
Jak
sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie w Social Media? Jak
aktywnie promować książki i wydawnictwo? Jakie narzędzia wybrać? Na te i wiele innych pytań odpowie podczas praktycznych warsztatów wieloletni praktyk w zakresie promocji w internecie. Dla branży wydawniczej zrealizował z sukcesem kilka projektów, z których najciekawsze zaprezentuje podczas warsztatów.
Szkolenie będzie miało charakter praktycznych warsztatów. Uczestników
szkolenia prosimy o przyniesienie własnych laptopów. W miejscu gdzie
odbywa się szkolenie jest bezpłatny dostęp do sieci WiFi.
Plan szkolenia:
- Przegląd możliwości promocji w Social Media w Polsce
- Fora dyskusyjne – moc czy relikt? Jak wykorzystać komunikację w tym kanale?
- Przydatne narzędzia w marketingu szeptanym
- Twitter – czy każdy Wydawca musi świergolić?
- Google + – czy promocja w Google+ na prawdę ma sens?
- Social Media – czy muszę być wszędzie? (np. Instagram, Linkedin, Pinterest)
- Blogi… Skuteczność. Zasięg. Oraz czy warto współpracować z każdym blogerem?
- Facebook – król wśród kanałów Social Media – jak zjednać sobie Jego Wysokość?
- Facebook czy konkurencja? Skąd pozyskamy najbardziej efektywnych użytkowników
- Jak i po co prowadzić promocję w Social Media? Czego chcą odbiorcy? (analiza Facebookowiczów)
- Złote zasady prowadzenia konta reklamowego na Facebooku
- Zwiększenie zasięgu organicznego postów – promocja bez nakładów finansowych
- Podstawy tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku
- PowerEditor – tajemne narzędzie do tworzenia i nadzorowania reklam na Facebooku
- Kampanie reklamowe na Facebook rozliczane w modelu CPA
- Geolokalizacja reklam na Facebook.com ? Reklama lokalu lub oferty użytkownikom w określonej lokalizacji.
- Wstęp do Facebook Custom Audience – targetuj reklamy IDEALNIE! Narzędzia pomocne w Social Media.
- Jak tworzyć idealne grupy odbiorców na potrzeby Facebook Custom Audience
- Pozycjonowanie
SEO w służbie Social Media – indeksowanie, zasady działania,
pozycjonowanie organiczne – wsparcie promocji książek w Google
Szkolenie poprowadzi: Bartosz Paczyński
Od
2003 roku zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, począwszy od SEO,
SEM, PPC, kampanii retargetingowych, RTB, przez marketing afiliacyjny,
szeptany, partyzancki, marketing w Social Media, inbound marketing.
W
2011 roku został przyjęty do Klubu Strategów Marketingu. Jest
uczestnikiem i prelegentem w wielu konferencjach i sympozjach
poświęconych zagadnieniom promocji w internecie (m.in. Akademia Leona
Koźmińskiego w Warszawie).
Jest doświadczonym
szkoleniowcem z zakresu e-PR oraz e-marketingu. Prowadził doradztwo i
koordynował działania e-marketingowe projektów unijnych oraz kampanii
firmowych z różnych branż. Specjalizuje się w pozyskiwaniu partnerów
medialnych, promocji w Internecie, planowaniu i zakupie mediów, a także w
organizacji konferencjii imprez.
Współpracował z
takimi firmami jak.: Axel Springer Polska, Onet.pl, Wp.pl,
CzasDzieci.pl, Canal+, (Mini Mini+, TeleToon+), Radio ZET, Radiowa
Trójka, Bauer, wydawnictwo Zielona Sowa, Czarna Owca, projekt unijny
Zamieszkani.pl i inne firmy z regionu Polski i Kanady.
Zgłoszenia przyjmujemy do 5 marca 2016 r.
Termin szkolenia: 111 marca 2016 r., w godz. 9.30-16.30
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału jednej osoby:
450 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu,
materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa).
Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z jednej firmy – koszt uczestnictwa
wynosi 400 zł + 23% VAT od osoby.
Istnieje
możliwość wypożyczenia laptopa w centrum konferencyjnym. Prosimy o
zgłaszanie takiej potrzeby przy zapisie na szkolenie, abyśmy mogli z
wyprzedzeniem zarezerwować potrzebną ilość komputerów.
Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. 22 828 36 31
www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia