Biblioteka Analiz zaprasza księgarzy do udziału w bezpłatnym szkoleniu „Social media – bądź widoczny! Media społecznościowe jako nowoczesne narzędzie marketingowe księgarzy”, które odbędzie się w sobotę 8 lipca.
Jak w łatwy i skuteczny sposób poprowadzić social media w branży księgarskiej? Jak zmodyfikować obecne już działania? Co zmienić w treści? Czemu stale trzeba pracować nad kanałami w socialach? Które platformy wybrać?
Podczas szkolenia omówimy najlepsze praktyki w zarządzaniu i tworzeniu codziennej komunikacji w mediach społecznościowych, narzędzia do optymalizacji kampanii reklamowych, reguły funkcjonowania w serwisach społecznościowych i przedstawienie wskazówek pozwalających uniknąć podstawowych błędów oraz przykłady dobrych i złych kreacji.
Termin: sobota, 8 lipca, godz. 10-15
Miejsce: platforma Zoom
Program szkolenia:
1. Czym jest STRATEGIA SOCIAL MEDIA i kiedy należy ją wdrażać?
– kiedy mówimy o strategii
– kiedy mówimy o planie działania
– kiedy należy zdecydować się na tworzenie strategii
2. Jak przygotować się do pracy nad strategią?
– elementy niezbędne do pracy
– plan pracy nad strategią
– lista rzeczy do przygotowania
– nisze w socialu, wyróżniki czy ukierunkowanie
3. Elementy strategii social media
– kroki w strategii
– składowe strategii
– grupy docelowe, pokolenia i persony
– cele strategii
– content marketing
– działania zasięgowe i konwersyjne
– organic i paid
4. Wdrożenie strategii
– plan wdrożenia
– pierwsza korekta
– druga korekta
– pełne wdrożenie
– monitoring
5. Rola content marketingu
– udział w strategii
– zasady tworzenia content marketingu
– elementy content marketingu
– przygotowanie treści i jej dystrybucja
– recykling contentu i reużycie treści
– formy contentu
– trendy w tworzeniu
6. Płatne działania w social mediach (paid, ads)
– kiedy wdrażać
– jakie budżety przeznaczyć
– co promować
– działanie płatne zasięgowe
– działanie płatne budujące konwersję
7. Mikrostartegie poszczególnych kanałów
– Instagram i Pinterest
– LinkedIn i Twitter
– TikTok
– Youtube
PROWADZĄCY
WERONIKA MICHALCZYK – marketerka, social media managerka, mobile video makerka i właścicielka agencji kreatywnej. Doświadczenie zdobywała w wewnętrznych działach marketingu oraz w agencjach reklamowych. Budowała wizerunek i social media Marka Kamińskiego, odpowiadała za działania w mediach społecznościowych mniejszych oraz większych firm, tworzyła profil TikTokowy europejskiego festiwalu Camerimage.
RAFAŁ WASILCZYK – od ponad 14 lat związany z marketingiem, specjalizuje się w działaniach z zakresu digital i social media. Doświadczenie zdobywał pracując w firmach z sektora retail, FMCG, wydawniczego czy medycznego – gdzie był odpowiedzialny za działania promocyjne, budowanie marek i ich komunikację w środowisku online. Obecnie freelancer na stałe współpracujący z firmami przy realizowaniu projektów marketingowych, fanatyk świata cyfrowego i wielbiciel kultury.
Kontakt w sprawie szkoleń: Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl, tel. 22 828 36 31
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury
Patronat: