MiejsceWarszawa, Atlas Tower
Termin6 czerwca 2019 r.
Cenabezpłatne

Biblioteka Analiz zaprasza księgarzy do udziału w bezpłatnym szkoleniu, którego celem szkolenia jest efektywne i trwałe podniesienie kompetencji księgarzy w obszarze promocji księgarni z wykorzystaniem social media. Planowane szkolenie skupione będzie na efektywnym wykorzystywaniu narzędzi oferowanych przez popularne portale i strategii jak stosować social media przy sprzedaży książek.

W czasie prezentacji uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie tworzyć kampanie, optymalizować budżet oraz odpowiednio targetować grupy odbiorców. W części teoretycznej poruszone zostaną kwestie związane z budowaniem strategii content marketingowej i wykorzystaniem jej w procesie promocji. W części praktycznej każdy użytkownik – w Facebook Ads Manager – stworzy kampanie odpowiadające różnym celom biznesowym.  Nie zabraknie również case study opisujących dobre i złe praktyki komunikacji. Wyjaśnione zostaną również kwestie prawne związane z content curation i oznaczaniem treści reklamowych.

Szkolenie prowadzone będzie w formie praktycznych warsztatów. Zaletą planowanych warsztatów będzie praktyczne podejście do przedstawianych zagadnień, poparte długoletnim doświadczeniem zawodowym prowadzącego oraz interaktywny charakter zajęć, pozwalający uczestnikom na weryfikację i testowanie swojej wiedzy w sytuacjach symulujących rzeczywistość. Ponadto szkolenie ma stać się platformą wymiany doświadczeń między jego uczestnikami.

Warunkiem koniecznym uczestnictwa w szkoleniu jest prowadzenie profilu marki na Facebooku, tworzenie postów oraz użytkowanie menadżera firmy.

Program szkolenia:

  1. KOMUNIKACJA NA PORTALACH SPOŁECZNOSCIOWYCH
  • strategia komunikacji
  • etapy tworzenia
  • przykłady najlepszych praktyk
  • viral w komunikacji
  1. PROWADZENIE AKTYWNOŚCI
  • zasady tworzenia dedykowanych treści dla platform: FACEBOOK (grupy, notatki, posty); INSTAGRAM (relacje, wyróżnione relacje)
  • planowanie contentu
  • pomiar skuteczności działań
  • statystyki – rodzaje i interpretacja danych
  • real-time marketing
  1. NARZĘDZIA ZAAWANSOWANE – PLATFORMY
  • FACEBOOK IQ Audience Insights
  • FACEBOOK BUSINESS PLATFORM
  • FACEBOOK ADS MANAGER
  • FACEBOOK PIXEL – konwersja i remarketing
  • FACEBOOK AUDIENCE NETWORK
  1. KAMPANIE REKLAMOWE
  • zasady promocji treści
  • dobieranie grup docelowych (zawężanie i wykluczanie odbiorców)
  • plan wyświetleń
  • ustalanie budżetu reklamowego
  • optymalizacja realizacji
  1. TWORZENIE REKLAM PROFILOWANYCH NA CELE

ŚWIADOMOŚĆ

  • rozpoznawalność marki

DZIAŁANIA

  • ruch
  • wysłanie wiadomości

KONWERSJA

  • sprzedaż z katalogu
  • konwersja
  1. CASE STUDY
  • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji
  1. ASPEKTY PRAWNE
  • wykorzystanie materiałów
  • oznaczanie treści reklamowych (#ad)
  • content curation

 

Wykładowca: Rafał Wasilczyk – absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Zarządzanie i Marketing w Ochronie Zdrowia) oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat praktyk specjalizujący się w zakresie budowy i realizacji strategii social media, marketingu eventowego i PR oraz retail marketingu. W swojej karierze zawodowej związany z firmami działającymi na rynku detalicznym: Empik, Kakadu, Matras. Freelancer i koordynator projektów marketingowych w firmach detalicznych, farmaceutycznych, agencjach reklamowych oraz w wydawnictwach. Obecnie na stałe związany z Grupą PWN jako specjalista ds. marketingu w PZWL Wydawnictwo Lekarskie. Od dwóch lat prowadzący szkolenia z zakresu content marketingu i budowaniu strategii promocji w social mediach.

Kontakt w sprawie szkoleń: Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl, tel. 22 828 36 31

 

formularz zgłoszeniowy do pobrania:
doc: formularz_zgloszeniowy_Social_media_06_06_2019
pdf: formularz_zgloszeniowy_Social_media_06_06_2019

Organizator: Biblioteka Analiz Sp. z o.o.

ul. Mazowiecka 6/8, pok. 416, 00-048 Warszawa, www.rynek-ksiazki.pl

 

Projekt realizowany jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Funduszu Promocji Kultury