Wtorek, 1 kwietnia 2014
Nowy konkurs Empiku
Z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Książki Empik ogłosił konkurs pod  hasłem „Książka – stosuj codziennie”. Za pośrednictwem platformy MillionYou.com uczestnicy mogą  przesyłać krótkie filmy zachęcające do czytania. Konkurs jest elementem kwietniowej kampanii Empiku „Książka – stosuj codziennie” i jest skierowany zarówno do amatorów, jak i profesjonalistów zajmujących się tworzeniem filmów reklamowych. Do wygrania są atrakcyjne nagrody: -nagroda główna -  8000 zł  -II nagroda – 4000 zł -III nagroda – 2000 zł -nominacja – 10 x 1000 zł - oraz nagrody publiczności – 5 x 500 zł Prace można zgłaszać  do 8 kwietnia, a ogłoszenie  wyników nastąpi 11 kwietnia. Kampania Empiku z okazji Światowego …
Wyświetlono 25% materiału - 104 słów. Całość materiału zawiera 419 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się