środa, 11 stycznia 2017
Cyfrowe platformy zakupowe B2B
Firmy, które wdrożyły systemy zakupowe, mogą liczyć nawet na 15 proc. oszczędności. Tymczasem tylko 35 proc. firm w Polsce korzysta z takich narzędzi - wynika z raportu "Digitalizacja rynku B2B. Cyfrowe platformy zakupowe" przygotowanego przez Deloitte oraz Aleo. "Motywy robienia zakupów w Internecie zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy są w większości zbieżne - istotne są wygoda, oszczędność czasu, większy wybór, …
Wyświetlono 25% materiału - 62 słów. Całość materiału zawiera 250 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki