środa, 11 stycznia 2017
Cyfrowe platformy zakupowe B2B
Firmy, które wdrożyły systemy zakupowe, mogą liczyć nawet na 15 proc. oszczędności. Tymczasem tylko 35 proc. firm w Polsce korzysta z takich narzędzi - wynika z raportu "Digitalizacja rynku B2B. Cyfrowe platformy zakupowe" przygotowanego przez Deloitte oraz Aleo. "Motywy robienia zakupów w Internecie zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy są w większości zbieżne - istotne są wygoda, oszczędność czasu, większy wybór, …
Wyświetlono 25% materiału - 62 słów. Całość materiału zawiera 250 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.